Reklama

HUAWEI: wejść do pierwszej trójki producentów telefonów

Takie są plany chińskiego producenta sprzętu telekomunikacyjnego – wynika ze słów Henry’ego Xu, szefa firmy w regionie Europy Centralnej i Wschodniej oraz krajów skandynawskich. – Konsumenci oczekują, że ich urządzenia będą stanowiły nową wartość w życiu. Telefony muszą być łatwe i intuicyjne w obsłudze, a także gwarantować możliwość personalizacji – każdy chce mieć naprawdę „własny” telefon – mówi Henry Xu

Publikacja: 22.08.2012 15:42

HUAWEI: wejść do pierwszej trójki producentów telefonów

Foto: HUAWEI

– Większość producentów z branży telekomunikacyjnej już dawno zdecydowała się na rozdzielenie produkcji rozwiązań sieciowych i telefonów. Dlaczego HUAWEI, coraz większy dostawca infrastruktury, tak bardzo stara się zwiększyć swoją obecność na rynku terminali?

Henry Xu, president CEE&Nordic Region HUAWEI Device: – Od początku istnienia firmy, HUAWEI jest liderem zmian w branży telekomunikacyjnej. Przez lata udało nam się zebrać bardzo bogate doświadczenia i know-how, a także dowieść, że nasze produkty spełniają najwyższe wymagania naszych klientów i partnerów pod względem jakości, zaawansowania technicznego i łatwości obsługi.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama