4Fun Media z niższymi wpływami z dystrybucji stacji

Do właściciela kanałów 4fun.tv, rebel.tv i TV Disco należy też m.in. dystrybucyjna spółka Program

Publikacja: 23.08.2012 14:49

4Fun Media z niższymi wpływami z dystrybucji stacji

Foto: ROL

W I półroczu wpływy z dystrybucji kanałów, jakie odnotowała grupa 4Fun Media wyniosły 1,52 mln zł – to o 7,2 proc. mniej niż rok wcześniej. W skład telewizyjnej grupy wchodzi dystrybuująca zewnętrzne stacje tematyczne spółka Program i to jej przychody pokazuje 4Fun Media jako wpływy z dystrybucji. Program obsługuje 11 stacji. Oprócz kanałów należących do 4Fun Media są to: CNBC, History w wersji SD i HD, Da Vinci Learning, English Club, NTB MIR, Crime&Investigation oraz Playboy TV.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń