4Fun Media z niższymi wpływami z dystrybucji stacji

Do właściciela kanałów 4fun.tv, rebel.tv i TV Disco należy też m.in. dystrybucyjna spółka Program

Publikacja: 23.08.2012 14:49

4Fun Media z niższymi wpływami z dystrybucji stacji

Foto: ROL

W I półroczu wpływy z dystrybucji kanałów, jakie odnotowała grupa 4Fun Media wyniosły 1,52 mln zł – to o 7,2 proc. mniej niż rok wcześniej. W skład telewizyjnej grupy wchodzi dystrybuująca zewnętrzne stacje tematyczne spółka Program i to jej przychody pokazuje 4Fun Media jako wpływy z dystrybucji. Program obsługuje 11 stacji. Oprócz kanałów należących do 4Fun Media są to: CNBC, History w wersji SD i HD, Da Vinci Learning, English Club, NTB MIR, Crime&Investigation oraz Playboy TV.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić