AtMedia sprzedaje reklamy na urządzenia mobilne

Broker reklam w telewizyjnych kanałach tematycznych ruszył ze sprzedażą kampanii reklamowych na ekranach urządzeń mobilnych w aplikacjach nadawców

Publikacja: 23.08.2012 14:18

Jak podały AtMedia, w ofercie są działania reklamowe wyświetlane na ekranach smartfonów i tabletów wokół aplikacji spółki Canal+ Cyfrowy („Program TV Cyfry+” i „Przepisy kuchni+”), FOX Life TV, Polskastacja oraz na stronie mobilnej serwisu Wykop.pl, ale trwają rozmowy z kolejnymi firmami.

Spółka, która początkowo sprzedawała czas reklamowy w tradycyjnie nadawanych stacjach tematycznych, dziś ma w ofercie także formaty reklamowe dostosowane do specyfiki connected TV, komputera, komórki i tabletu. W portfolio telewizyjnym AtMediów jest 61 stacji, w ofercie on-line – 45 serwisów, a aktualna propozycja mobilna to reklamy w czterech aplikacjach i jednym serwisie.

– Odbiorcy szukają treści wideo w sieci i na komórkach, nadawcy inwestują w obecność na kolejnych platformach dystrybucji, a reklamodawcy oczekują zintegrowanej oferty. Stąd też nasza inwestycja w rozwój portfolio. Branża mobilna rośnie w siłę wraz ze sprzedażą smartfonów i tabletów, które otwierają przed reklamodawcami możliwość kontaktu z klientem na spersonalizowanym urządzeniu – mówi Sylwia Chada, dyrektor działu interactive w AtMedia.

Według szacunków na polskim rynku jest już ok. 6,5 mln smartfonów oraz ok. 0,5 mln tabletów, a nasycenie rynku tymi urządzeniami ciągle rośnie.

Cennikowy koszt dotarcia z reklamą mobilną w ofercie AtMediów jest średnio dwukrotnie wyższy niż w przypadku tradycyjnych kampanii on-line. Firma tłumaczy to tym, że poprzez smartfona czy tablet dociera się z reklamą do bardziej zaangażowanego odbiorcy, w dodatku takiego (zazwyczaj młodego i zamożnego), który najbardziej interesuje reklamodawców.

Jak podały AtMedia, w ofercie są działania reklamowe wyświetlane na ekranach smartfonów i tabletów wokół aplikacji spółki Canal+ Cyfrowy („Program TV Cyfry+” i „Przepisy kuchni+”), FOX Life TV, Polskastacja oraz na stronie mobilnej serwisu Wykop.pl, ale trwają rozmowy z kolejnymi firmami.

Spółka, która początkowo sprzedawała czas reklamowy w tradycyjnie nadawanych stacjach tematycznych, dziś ma w ofercie także formaty reklamowe dostosowane do specyfiki connected TV, komputera, komórki i tabletu. W portfolio telewizyjnym AtMediów jest 61 stacji, w ofercie on-line – 45 serwisów, a aktualna propozycja mobilna to reklamy w czterech aplikacjach i jednym serwisie.

1 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Stabilność systemu e-commerce – Twój klucz do sukcesu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość