Reklama

AtMedia sprzedaje reklamy na urządzenia mobilne

Broker reklam w telewizyjnych kanałach tematycznych ruszył ze sprzedażą kampanii reklamowych na ekranach urządzeń mobilnych w aplikacjach nadawców

Publikacja: 23.08.2012 14:18

Jak podały AtMedia, w ofercie są działania reklamowe wyświetlane na ekranach smartfonów i tabletów wokół aplikacji spółki Canal+ Cyfrowy („Program TV Cyfry+” i „Przepisy kuchni+”), FOX Life TV, Polskastacja oraz na stronie mobilnej serwisu Wykop.pl, ale trwają rozmowy z kolejnymi firmami.

Spółka, która początkowo sprzedawała czas reklamowy w tradycyjnie nadawanych stacjach tematycznych, dziś ma w ofercie także formaty reklamowe dostosowane do specyfiki connected TV, komputera, komórki i tabletu. W portfolio telewizyjnym AtMediów jest 61 stacji, w ofercie on-line – 45 serwisów, a aktualna propozycja mobilna to reklamy w czterech aplikacjach i jednym serwisie.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama