Reklama

AtMedia sprzedaje reklamy na urządzenia mobilne

Broker reklam w telewizyjnych kanałach tematycznych ruszył ze sprzedażą kampanii reklamowych na ekranach urządzeń mobilnych w aplikacjach nadawców

Publikacja: 23.08.2012 14:18

Jak podały AtMedia, w ofercie są działania reklamowe wyświetlane na ekranach smartfonów i tabletów wokół aplikacji spółki Canal+ Cyfrowy („Program TV Cyfry+” i „Przepisy kuchni+”), FOX Life TV, Polskastacja oraz na stronie mobilnej serwisu Wykop.pl, ale trwają rozmowy z kolejnymi firmami.

Spółka, która początkowo sprzedawała czas reklamowy w tradycyjnie nadawanych stacjach tematycznych, dziś ma w ofercie także formaty reklamowe dostosowane do specyfiki connected TV, komputera, komórki i tabletu. W portfolio telewizyjnym AtMediów jest 61 stacji, w ofercie on-line – 45 serwisów, a aktualna propozycja mobilna to reklamy w czterech aplikacjach i jednym serwisie.

– Odbiorcy szukają treści wideo w sieci i na komórkach, nadawcy inwestują w obecność na kolejnych platformach dystrybucji, a reklamodawcy oczekują zintegrowanej oferty. Stąd też nasza inwestycja w rozwój portfolio. Branża mobilna rośnie w siłę wraz ze sprzedażą smartfonów i tabletów, które otwierają przed reklamodawcami możliwość kontaktu z klientem na spersonalizowanym urządzeniu – mówi Sylwia Chada, dyrektor działu interactive w AtMedia.

Według szacunków na polskim rynku jest już ok. 6,5 mln smartfonów oraz ok. 0,5 mln tabletów, a nasycenie rynku tymi urządzeniami ciągle rośnie.

Reklama
Reklama

Cennikowy koszt dotarcia z reklamą mobilną w ofercie AtMediów jest średnio dwukrotnie wyższy niż w przypadku tradycyjnych kampanii on-line. Firma tłumaczy to tym, że poprzez smartfona czy tablet dociera się z reklamą do bardziej zaangażowanego odbiorcy, w dodatku takiego (zazwyczaj młodego i zamożnego), który najbardziej interesuje reklamodawców.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama