Ruszyły nowe badania widowni telewizyjnej

Projekt rozpoczęty właśnie wspólnie przez Nielsen Audience Measurement, UPC Polska i Atmedia, będzie się opierał o badanie pięciu tysięcy klientów płatnej telewizji UPC. Badania mają być uzupełnieniem dla pomiarów Nielsena, które wielu nadawców kanałów tematycznych uważa za niereprezentatywne dla mniejszych stacji

Publikacja: 29.08.2012 07:00

Ruszyły nowe badania widowni telewizyjnej

Foto: ROL

UPC dostarczy bazę klientów, a wybrany w przetargu Nielsen przeprowadzi badanie. – Nielsen przeprowadził już tzw. badanie założycielskie, na podstawie którego dobrał próbę badawczą w panelu Atmedia. Dane z dekoderów cyfrowych UPC Polska ze zrekrutowanych do panelu pięciu tysięcy gospodarstw domowych są przetwarzane w sposób umożliwiający ich analizowanie w programach telemetrycznych – podały serwisowi rpkom.pl Atmedia.

Badana będzie oglądalność kanałów i zachowania użytkowników płatnej telewizji.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa