Kino Polska TV zarabia na sprzedaży swoich kanałów TV

Grupa ma prawa do dystrybucji nie tylko stacji Kino Polska i Kino Polska Muzyka, ale także całej grupy filmowych kanałów z rodziny FilmBox

Publikacja: 29.08.2012 15:25

Kino Polska TV zarabia na sprzedaży swoich kanałów TV

Foto: ROL

Z tego właśnie źródła w I półroczu 2012 roku pochodziła największa część przychodów grupy: – 21,8 mln zł z 49,8 mln zł – i była ona o prawie 9 proc. wyższa niż rok wcześniej. Wzrosły też jednak koszty działalności emisyjnej –  o prawie 14 proc. do 18,3 mln zł.

Kino Polska TV posiada też prawa do dystrybucji licencji  na nadawanie wspomnianych kanałów w ramach ofert VoD. W raporcie za I półrocze wpływy z VOD wynosiły 1,5 mln zł i były o 38 proc. niższe niż rok wcześniej. – Do głównych czynników, mających wpływ na wypracowane przez grupę zyski, należy zaliczyć znaczący wzrost oglądalności kanałów produkowanych i dystrybuowanych przez spółkę, przede wszystkim flagowego kanału – telewizji Kino Polska – podała spółka.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa