Kino Polska TV zarabia na sprzedaży swoich kanałów TV

Grupa ma prawa do dystrybucji nie tylko stacji Kino Polska i Kino Polska Muzyka, ale także całej grupy filmowych kanałów z rodziny FilmBox

Publikacja: 29.08.2012 15:25

Kino Polska TV zarabia na sprzedaży swoich kanałów TV

Foto: ROL

Z tego właśnie źródła w I półroczu 2012 roku pochodziła największa część przychodów grupy: – 21,8 mln zł z 49,8 mln zł – i była ona o prawie 9 proc. wyższa niż rok wcześniej. Wzrosły też jednak koszty działalności emisyjnej –  o prawie 14 proc. do 18,3 mln zł.

Kino Polska TV posiada też prawa do dystrybucji licencji  na nadawanie wspomnianych kanałów w ramach ofert VoD. W raporcie za I półrocze wpływy z VOD wynosiły 1,5 mln zł i były o 38 proc. niższe niż rok wcześniej. – Do głównych czynników, mających wpływ na wypracowane przez grupę zyski, należy zaliczyć znaczący wzrost oglądalności kanałów produkowanych i dystrybuowanych przez spółkę, przede wszystkim flagowego kanału – telewizji Kino Polska – podała spółka.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić