Reklama

Cyfrowy Polsat: do końca roku produkty we wszystkich sklepach Plusa [NOWE]

Publikacja: 30.08.2012 10:13

Cyfrowy Polsat powiększył bazę klientów szerokopasmowego mobilnego Internetu w II kw. o 10 tys. abonentów – wynika ze sprawozdania półrocznego platformy Zygmunta Solorza-Żaka. Na koniec czerwca spółka obsługiwała 99,1 tys. użytkowników usługi.

– II kwartał nie był reprezentatywny (dla wyników sprzedaży szerokopasmowego Internetu – red). W III kwartale sprzedaż miesięczna netto wynosi około 8 tys. Wpływ na to miało ponowne zwrócenie uwagi Polaków na inne rzeczy niż piłka nożna oraz wprowadzenie oferty Internetu za 14,9 zł, co przekłada się na bardzo silny komunikat marketingowy, ale nie oznacza że klienci wybierają właśnie tę ofertę.  Pakiet za 14,9 zł stanowi kilka procent sprzedaży  – powiedział Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu pytany o to, czy zadowala go wynik spółki z II kwartału. Nie ujawnił, jaki udział w sprzedaży ma LTE.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama