Cyfrowy Polsat: do końca roku produkty we wszystkich sklepach Plusa [NOWE]

Publikacja: 30.08.2012 10:13

Cyfrowy Polsat powiększył bazę klientów szerokopasmowego mobilnego Internetu w II kw. o 10 tys. abonentów – wynika ze sprawozdania półrocznego platformy Zygmunta Solorza-Żaka. Na koniec czerwca spółka obsługiwała 99,1 tys. użytkowników usługi.

– II kwartał nie był reprezentatywny (dla wyników sprzedaży szerokopasmowego Internetu – red). W III kwartale sprzedaż miesięczna netto wynosi około 8 tys. Wpływ na to miało ponowne zwrócenie uwagi Polaków na inne rzeczy niż piłka nożna oraz wprowadzenie oferty Internetu za 14,9 zł, co przekłada się na bardzo silny komunikat marketingowy, ale nie oznacza że klienci wybierają właśnie tę ofertę.  Pakiet za 14,9 zł stanowi kilka procent sprzedaży  – powiedział Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu pytany o to, czy zadowala go wynik spółki z II kwartału. Nie ujawnił, jaki udział w sprzedaży ma LTE.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić