Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 09:08 Publikacja: 30.08.2012 10:13
Cyfrowy Polsat powiększył bazę klientów szerokopasmowego mobilnego Internetu w II kw. o 10 tys. abonentów – wynika ze sprawozdania półrocznego platformy Zygmunta Solorza-Żaka. Na koniec czerwca spółka obsługiwała 99,1 tys. użytkowników usługi.
– II kwartał nie był reprezentatywny (dla wyników sprzedaży szerokopasmowego Internetu – red). W III kwartale sprzedaż miesięczna netto wynosi około 8 tys. Wpływ na to miało ponowne zwrócenie uwagi Polaków na inne rzeczy niż piłka nożna oraz wprowadzenie oferty Internetu za 14,9 zł, co przekłada się na bardzo silny komunikat marketingowy, ale nie oznacza że klienci wybierają właśnie tę ofertę. Pakiet za 14,9 zł stanowi kilka procent sprzedaży – powiedział Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu pytany o to, czy zadowala go wynik spółki z II kwartału. Nie ujawnił, jaki udział w sprzedaży ma LTE.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas