Reklama
Rozwiń
Reklama

PIKE rusza z kontrkampanią na temat cyfryzacji telewizji naziemnej

Kampania doinformowująca Polaków na temat cyfryzacji telewizji naziemnej obejmie m.in. anteny lokalnych stacji oraz stworzona w tym celu witrynę internetową. Zdaniem operatorów rządowa kampania, w takim kształcie, w jakim jest prowadzona, może wprowadzić część mniej zorientowanych klientów płatnych telewizji w błąd

Publikacja: 05.09.2012 13:49

PIKE rusza z kontrkampanią na temat cyfryzacji telewizji naziemnej

Foto: ROL

PIKE nie było z niej jednak zadowolone i już wcześniej alarmowało jednak, że nadawcy telewizyjni, którzy realizują kampanie informującą o DVB-T (TVP, TVN, Polsat, TV4 i TV Puls), fikcyjnie przerywając trwający program i informując, że niebawem bez odpowiedniego sprzętu do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej nie da się oglądać telewizji, sugerują widzom, że przejście na tę technologię jest konieczne do oglądania jakiejkolwiek telewizji, a to niezgodne z prawdą, bo są przecież jeszcze operatorzy płatnej telewizji (w tym kablówki).Kablarze wysłali nawet w tej sprawie list do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, premiera oraz resortu administracji i cyfryzacji. – Niepełny sposób przedstawiania faktów związanych z wdrożeniem NTC sprawia, że odbiorcy kampanii – będący abonentami sieci kablowych – odnoszą często wrażenie, że istnieje faktyczna konieczność nabycia odpowiednich urządzeń i przejścia na odbiór NTC – pisali w piśmie członkowie PIKE. I dodawali, że – zdaniem Izby – pokazywane w telewizjach spoty są w związku z tym „nie do zaakceptowania”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama