Aktualizacja: 09.05.2025 09:33 Publikacja: 17.09.2012 10:44
W I kwartale tego roku liczba gospodarstw domowych, które odbierały telewizję za pośrednictwem sieci kablowych wynosiła 59,8 mln, o 4,1 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z nowych badań Nielsena, który w USA bada już nie tylko odbiór telewizji, ale także – równolegle – skalę oglądalności wideo w Internecie (na różnych urządzeniach).
Kablówki pozostają najpopularniejszym źródłem sygnału telewizyjnego, ale z wyników badania wyraźnie widać, że ich popularność powoli słabnie na korzyść operatorów telekomunikacyjnych, których klientów w I kwartale tego roku było 8,9 mln, a jeszcze rok wcześniej – 7,6 mln. Platformę satelitarną miało 34,6 mln (przy 34,3 mln rok wcześniej).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas