Reklama
Rozwiń

Badanie satysfakcji klienta UPC. Cena nie jest najważniejsza

Publikacja: 18.09.2012 12:15

UPC Polska opublikowało wycinek z badań percepcji nowych usług pośród byłych abonentów przejętej w ubiegłym roku sieci Aster. W informacji prasowej operator nie podał szczegółowo zadawanych respondentom pytań, możliwych odpowiedzi, ani rozkładu udzielonych odpowiedzi.

43 proc. przebadanych stwierdziło, że nowa oferta UPC jest lepsza od oferty konkurencyjnych firm. Najczęściej wymienianym powodem migracji na ofertę UPC była lepsza cena (Aster utrzymywał stosunkowo wysokie stawki za usługi). Wyższą satysfakcję z internetowej i telewizyjnej oferty UPC w stosunku do wcześniejszej oferty Astera wraziło odpowiednio 55 proc. i 54 proc. respondentów badania.

Pośród korzystnych wyróżników oferty UPC 18 proc. respondentów badania wymieniło konkurencyjną cenę, 35 proc. wyższe prędkości dostępu, a 24 proc. zawartość oferty programowej TV.

– Rezultaty usprawnień w obszarze obsługi klienta widoczne są w wynikach badań: aż 66 proc. byłych klientów Aster uznało, że UPC to przyjazna firma, a 72 proc. twierdzi, że jej pracownicy angażują się w rozwiązywanie problemów klientów – podaje UPC w komunikacie prasowym.

Badanie, na zlecenie UPC Polska, przeprowadziła firma badawcza Ipsos. Zrealizowano je metodą wywiadów telefonicznych na przełomie sierpnia i września br. na grupie 300 byłych abonentów Astera, którzy skorzystali z oferty migracyjnej.

UPC Polska opublikowało wycinek z badań percepcji nowych usług pośród byłych abonentów przejętej w ubiegłym roku sieci Aster. W informacji prasowej operator nie podał szczegółowo zadawanych respondentom pytań, możliwych odpowiedzi, ani rozkładu udzielonych odpowiedzi.

43 proc. przebadanych stwierdziło, że nowa oferta UPC jest lepsza od oferty konkurencyjnych firm. Najczęściej wymienianym powodem migracji na ofertę UPC była lepsza cena (Aster utrzymywał stosunkowo wysokie stawki za usługi). Wyższą satysfakcję z internetowej i telewizyjnej oferty UPC w stosunku do wcześniejszej oferty Astera wraziło odpowiednio 55 proc. i 54 proc. respondentów badania.

Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku