Reklama

Badanie satysfakcji klienta UPC. Cena nie jest najważniejsza

Publikacja: 18.09.2012 12:15

UPC Polska opublikowało wycinek z badań percepcji nowych usług pośród byłych abonentów przejętej w ubiegłym roku sieci Aster. W informacji prasowej operator nie podał szczegółowo zadawanych respondentom pytań, możliwych odpowiedzi, ani rozkładu udzielonych odpowiedzi.

43 proc. przebadanych stwierdziło, że nowa oferta UPC jest lepsza od oferty konkurencyjnych firm. Najczęściej wymienianym powodem migracji na ofertę UPC była lepsza cena (Aster utrzymywał stosunkowo wysokie stawki za usługi). Wyższą satysfakcję z internetowej i telewizyjnej oferty UPC w stosunku do wcześniejszej oferty Astera wraziło odpowiednio 55 proc. i 54 proc. respondentów badania.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama