Badanie satysfakcji klienta UPC. Cena nie jest najważniejsza

Publikacja: 18.09.2012 12:15

UPC Polska opublikowało wycinek z badań percepcji nowych usług pośród byłych abonentów przejętej w ubiegłym roku sieci Aster. W informacji prasowej operator nie podał szczegółowo zadawanych respondentom pytań, możliwych odpowiedzi, ani rozkładu udzielonych odpowiedzi.

43 proc. przebadanych stwierdziło, że nowa oferta UPC jest lepsza od oferty konkurencyjnych firm. Najczęściej wymienianym powodem migracji na ofertę UPC była lepsza cena (Aster utrzymywał stosunkowo wysokie stawki za usługi). Wyższą satysfakcję z internetowej i telewizyjnej oferty UPC w stosunku do wcześniejszej oferty Astera wraziło odpowiednio 55 proc. i 54 proc. respondentów badania.

Pośród korzystnych wyróżników oferty UPC 18 proc. respondentów badania wymieniło konkurencyjną cenę, 35 proc. wyższe prędkości dostępu, a 24 proc. zawartość oferty programowej TV.

– Rezultaty usprawnień w obszarze obsługi klienta widoczne są w wynikach badań: aż 66 proc. byłych klientów Aster uznało, że UPC to przyjazna firma, a 72 proc. twierdzi, że jej pracownicy angażują się w rozwiązywanie problemów klientów – podaje UPC w komunikacie prasowym.

Badanie, na zlecenie UPC Polska, przeprowadziła firma badawcza Ipsos. Zrealizowano je metodą wywiadów telefonicznych na przełomie sierpnia i września br. na grupie 300 byłych abonentów Astera, którzy skorzystali z oferty migracyjnej.

Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Tajniki oszczędnościowych obligacji skarbowych. Możliwości na różne potrzeby
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Naukowa Fundacja Polpharmy ogłasza start XXIII edycji Konkursu o Grant Fundacji
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu