Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 08:23 Publikacja: 04.10.2012 13:47
Multimedia Polska, druga pod względem liczby klientów sieć kablowa w Polsce, nie zmieni właściciela. Główni akcjonariusze technologicznego przedsiębiorstwa, czyli Tomek Ulatowski i Ygal Ozechov uznali, na bazie przeprowadzeniu przez JP Morgan przeglądu strategicznych opcji spółki, że Multimedia Polska wciąż mają dobre perspektywy rozwoju zatem wartość firmy ma szanse dalej rosnąć. „Multimedia Polska utrzymuje szybkie tempo rozwoju swojej działalności i spodziewa się dalszego wzrostu bazy abonenckiej, przychodów oraz zysków w 2012 roku oraz znaczącej dynamiki wzrostu w roku 2013 i kolejnych latach” – napisano w komunikacie. Firma zamierza dalej rozbudowywać oferty usług telewizji, internetu i telefonii. Nie wyklucza również zwiększania bazy abonentów poprzez dalszą konsolidacją rynku dostawców kablowych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas