Aktualizacja: 09.05.2025 08:01 Publikacja: 18.10.2012 12:41
Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej wypracowała wstępny model wspólnych zakupów licencji na nadawanie programów telewizyjnych we własnych pakietach programowych.
– Na starcie ISP zupełnie nie znali rynku telewizyjnego, jeżeli chodzi o stawki programowe. Dzięki wspólnym negocjacjom, są w stanie zaoferować bardzo tani pakiet w cenie 25 złotych dla klienta, jednocześnie zachowując odpowiednią marżę na produkcie. Stosując oferty dostawców telewizyjnych w tzw. „umowach trójstronnych”, praktycznie nie było możliwości na wypracowanie marży i zysków – mówi Arkadiusz Binder, członek zarządu KIKE.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas