Jak podaje właściciel stacji nadawanej m.in. w ramach I MUX naziemnej telewizji cyfrowej, ATM Rozrywka TV pomniejszyła zysk ze sprzedaży za trzy kwartały ATM Grupy o prawie 1,1 mln zł.

W III kwartale 2012 r. średni udział ATM Rozrywki TV w rynku kanałów telewizyjnych wyniósł ok. 0,4 proc. – Natomiast wśród widzów telewizji cyfrowej ATM Rozrywka miała ok. 2,1 proc. udziału. Wynik ten jest lepszy od wcześniejszych przewidywań spółki – podaje ATM Grupa.

Kanał jest też w ofercie Cyfrowego Polsatu oraz operatorów kablowych, w tym UPC i Multimediów. Choć ATM Rozrywka jest na razie działalnością niedochodową, odnotowuje już wpływy z reklam i jego właściciel pokłada w nim spore nadzieje. – Z działalności tej, mimo ujemnego wyniku w początkowym okresie jej prowadzenia, ATM Grupa spodziewa się w najbliższej przyszłości uzyskania znaczącego wpływu na dynamikę przychodów jak i poziom marż – podaje firma w raporcie.