Zarząd UPC Polska w grudniu poszerzy się o dwie osoby: Christophera Biedermanna, który zostanie dyrektorem finansowym oraz Grzegorza Esza, który będzie dyrektorem marketingu.

Jak podaje w oficjalnej notce o pierwszym z menedżerów operator, Christopher F. Biedermann dysponuje ponad 17-letnim doświadczeniem w pracy na rynkach międzynarodowych, w tym w Polsce, Rosji i innych krajach Europy Wschodniej.Poprzednio pełnił funkcję Wiceprezesa i Dyrektora Finansowego w firmie CEDC (producent wódek np. Bols, czy Soplica boryka się od dawna z problemami z wierzycielami) notowanej na giełdzie NASDAQ i Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Pracował m.in. także dla General Electric gdzie pełnił funkcję dyrektora finansowego i członka zarządu dla oddziałów w Polsce, Coca-Cola HBC w Słowenii, Londynie i Polsce.

Esz do marca br. pracował dla Netii: wchodził w skład jej zarządu i odpowiadał właśnie za marketing. Doświadczenie zdobywał m.in. w Supernova Capital, gdzie zajmował się projektami telekomunikacyjnymi i medialnymi, w Polskiej Telefonii Cyfrowej (T-Mobile) i TDC Internet Polska S.A oraz w MTC, największym rosyjskim operatorze komórkowym notowanym na giełdzie NASDAQ, gdzie pełnił funkcję wiceprezesa i CMO odpowiedzialnego za Ukrainę, Białoruś, Uzbekistan, Kazachstan, Rosję.  Jest ekspertem w budowaniu marek (rebranding Netii, MTC w Rosji), tworzeniu nowych produktów i strategii wdrożenia (m. in. Heyah).