Reklama
Rozwiń
Reklama

Strategy Analytics: Samsung preferowany, Apple zapominany

Publikacja: 15.07.2013 08:40

Firma badawcza Strategy Analytics zaprezentowała najnowszy ranking preferowanych marek technologicznych. Obrazuje on rosnącą dominację Samsunga i spory regres zapotrzebowania na Apple.

Wśród 10 najchętniej wybieranych marek po dwóch kwartałach 2013 roku zdecydowanym liderem popularności okazał się po raz kolejny koreański dostawca – Samsung. Jego wynik (58,7 punktów) jest nowym rekordem koncernu. Drugie miejsce zajęła marka Sony z wynikiem o ponad 10 pkt. niższym niż zwycięzca zestawienia.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama