Strategy Analytics: Samsung preferowany, Apple zapominany

Publikacja: 15.07.2013 08:40

Firma badawcza Strategy Analytics zaprezentowała najnowszy ranking preferowanych marek technologicznych. Obrazuje on rosnącą dominację Samsunga i spory regres zapotrzebowania na Apple.

Wśród 10 najchętniej wybieranych marek po dwóch kwartałach 2013 roku zdecydowanym liderem popularności okazał się po raz kolejny koreański dostawca – Samsung. Jego wynik (58,7 punktów) jest nowym rekordem koncernu. Drugie miejsce zajęła marka Sony z wynikiem o ponad 10 pkt. niższym niż zwycięzca zestawienia.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Kto zostanie nowym prezydentem. Czym żyje Europa. Jak zmienia się świat. Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont