Reklama

Strategy Analytics: Samsung preferowany, Apple zapominany

Publikacja: 15.07.2013 08:40

Firma badawcza Strategy Analytics zaprezentowała najnowszy ranking preferowanych marek technologicznych. Obrazuje on rosnącą dominację Samsunga i spory regres zapotrzebowania na Apple.

Wśród 10 najchętniej wybieranych marek po dwóch kwartałach 2013 roku zdecydowanym liderem popularności okazał się po raz kolejny koreański dostawca – Samsung. Jego wynik (58,7 punktów) jest nowym rekordem koncernu. Drugie miejsce zajęła marka Sony z wynikiem o ponad 10 pkt. niższym niż zwycięzca zestawienia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama