Aktualizacja: 09.05.2025 09:45 Publikacja: 15.07.2013 08:45
Foto: ROL
To pewnie rozczarowało potencjalnych zainteresowanych przejęciem, których było całkiem sporo, bo Hulu to łakomy kąsek.
Faktem jest jednak , że to ich mało łaskawe finansowo oferty mogły odwieść Century Fox, NBC Universal i The Walt Disney Co. od sprzedaży portalu. Ich oczekiwania sięgały 2 mld dol., a np. jeden z chętnych – Chernin Group, mediowa grupa Petera Chernina, byłego prezesa News Corporation, wyłożyła na stół podobno „tylko” 500 mln dol. Jak podaje serwis Variety.com, inni potencjalni nabywcy nie byli znacznie bardziej hojni. Direct TV, AT&T i Time Warner Cable proponowali sumy poniżej 1 ml dol., a Guggenheim Digital Media w ogóle niedawno wycofał swoją ofertę na Hulu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas