Poczta Polska umożliwia klientom śledzenie przesyłek smartfonem

Publikacja: 13.08.2013 12:35

Poczta Polska udostępniła swym klientom aplikację do monitorowania nadanych przesyłek poprzez smartfony.

Wystarczy wprowadzić numer przesyłki, a system wyświetli  wszystkie informacje na temat etapu realizacji usługi. Historia wyszukiwanych przesyłek jest zapisywana w pamięci aplikacji. Aplikacja umożliwia również lokalizację na mapie cyfrowej placówki pocztowej znajdującej sie w kręgu zainteresowania klienta, wraz informacją o godzinach pracy placówki i telefonach kontaktowych.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?