Reklama

Telekomunikacja wydała blisko 44 mln zł na reklamę w sieci w I kwartale

Publikacja: 27.08.2013 15:59

Branża telekomunikacyjna obok sektora motoryzacyjnego, finansowego oraz handlu i  nieruchomości pozostaje w czołówce, jeśli chodzi o wydatki na reklamę online – wynika z  badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Według szacunków udział telekomunikacji w wydatkach na reklamę w sieci w Polsce w pierwszym kwartale tego roku wyniósł 8 proc.

Z badania wynika, że wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2013 roku wyniosły 546 milionów zł, co oznacza, że na branżę telekomunikacyjną przypadło niecałe 44 mln zł. W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego cały rynek reklamy online w Polsce zanotował wzrost o 9,6 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama