Aktualizacja: 11.05.2025 21:54 Publikacja: 27.08.2013 15:59
Branża telekomunikacyjna obok sektora motoryzacyjnego, finansowego oraz handlu i nieruchomości pozostaje w czołówce, jeśli chodzi o wydatki na reklamę online – wynika z badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Według szacunków udział telekomunikacji w wydatkach na reklamę w sieci w Polsce w pierwszym kwartale tego roku wyniósł 8 proc.
Z badania wynika, że wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2013 roku wyniosły 546 milionów zł, co oznacza, że na branżę telekomunikacyjną przypadło niecałe 44 mln zł. W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego cały rynek reklamy online w Polsce zanotował wzrost o 9,6 proc.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas