Telekomunikacja wydała blisko 44 mln zł na reklamę w sieci w I kwartale

Publikacja: 27.08.2013 15:59

Branża telekomunikacyjna obok sektora motoryzacyjnego, finansowego oraz handlu i  nieruchomości pozostaje w czołówce, jeśli chodzi o wydatki na reklamę online – wynika z  badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Według szacunków udział telekomunikacji w wydatkach na reklamę w sieci w Polsce w pierwszym kwartale tego roku wyniósł 8 proc.

Z badania wynika, że wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2013 roku wyniosły 546 milionów zł, co oznacza, że na branżę telekomunikacyjną przypadło niecałe 44 mln zł. W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego cały rynek reklamy online w Polsce zanotował wzrost o 9,6 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama