Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 22:06 Publikacja: 27.08.2013 15:59
Branża telekomunikacyjna obok sektora motoryzacyjnego, finansowego oraz handlu i nieruchomości pozostaje w czołówce, jeśli chodzi o wydatki na reklamę online – wynika z badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Według szacunków udział telekomunikacji w wydatkach na reklamę w sieci w Polsce w pierwszym kwartale tego roku wyniósł 8 proc.
Z badania wynika, że wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2013 roku wyniosły 546 milionów zł, co oznacza, że na branżę telekomunikacyjną przypadło niecałe 44 mln zł. W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego cały rynek reklamy online w Polsce zanotował wzrost o 9,6 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas