Telekomunikacja wydała blisko 44 mln zł na reklamę w sieci w I kwartale

Publikacja: 27.08.2013 15:59

Branża telekomunikacyjna obok sektora motoryzacyjnego, finansowego oraz handlu i  nieruchomości pozostaje w czołówce, jeśli chodzi o wydatki na reklamę online – wynika z  badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Według szacunków udział telekomunikacji w wydatkach na reklamę w sieci w Polsce w pierwszym kwartale tego roku wyniósł 8 proc.

Z badania wynika, że wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2013 roku wyniosły 546 milionów zł, co oznacza, że na branżę telekomunikacyjną przypadło niecałe 44 mln zł. W porównaniu do porównywalnego okresu roku wcześniejszego cały rynek reklamy online w Polsce zanotował wzrost o 9,6 proc.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem