Reklama

Dla polskich internautów kupujących komórki marka jest najważniejsza

Publikacja: 14.01.2014 09:51

Serwis Skąpiec.pl prześledził czym się kierują polscy internauci wybierając telefony komórkowe. Jak wskazują wyniki raportu, najważniejszym kryterium podczas wybierania telefonu jest producent.

Blisko 29 proc. osób poszukujących aparatu komórkowego uznało, że marka telefonu ma dla nich kluczowe znaczenie. Firmą cieszącą się największym zainteresowaniem był Samsung (26,5 proc.). Miejsce drugie przypadło Nokii (19,7 proc.), a trzecie – Sony (10 proc.).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama