Dla polskich internautów kupujących komórki marka jest najważniejsza

Publikacja: 14.01.2014 09:51

Serwis Skąpiec.pl prześledził czym się kierują polscy internauci wybierając telefony komórkowe. Jak wskazują wyniki raportu, najważniejszym kryterium podczas wybierania telefonu jest producent.

Blisko 29 proc. osób poszukujących aparatu komórkowego uznało, że marka telefonu ma dla nich kluczowe znaczenie. Firmą cieszącą się największym zainteresowaniem był Samsung (26,5 proc.). Miejsce drugie przypadło Nokii (19,7 proc.), a trzecie – Sony (10 proc.).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem