Dla polskich internautów kupujących komórki marka jest najważniejsza

Publikacja: 14.01.2014 09:51

Serwis Skąpiec.pl prześledził czym się kierują polscy internauci wybierając telefony komórkowe. Jak wskazują wyniki raportu, najważniejszym kryterium podczas wybierania telefonu jest producent.

Blisko 29 proc. osób poszukujących aparatu komórkowego uznało, że marka telefonu ma dla nich kluczowe znaczenie. Firmą cieszącą się największym zainteresowaniem był Samsung (26,5 proc.). Miejsce drugie przypadło Nokii (19,7 proc.), a trzecie – Sony (10 proc.).

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń