Reklama

easyCALL.pl wierzy, że w tym roku sektor MSP postawi na telefonię IP

Publikacja: 15.01.2014 14:08

easyCALL.pl, operator telefonii IP, wierzy, że w tym roku polskie firmy z sektora MSP znacznie chętniej będa przechodzić na telefonię internetową.

Z myślą o takich klientach firma wprowadza na rynek wirtualną centralę telefoniczną. Produkt oferowany jest w chmurze obliczeniowej.  Centrala pozwala na zarządzanie firmową siecią telefoniczną z poziomu przeglądarki WWW, m.in. konfigurowanie numerów wewnętrznych, ustawianie powiadomień głosowych, sms-owych i mailowych o połączeniach, przekierowywanie i kolejkowanie połączeń. Wirtualna centrala będzie dostępna dla wszystkich klientów biznesowych operatora w ramach miesięcznego abonamentu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama