easyCALL.pl wierzy, że w tym roku sektor MSP postawi na telefonię IP

Publikacja: 15.01.2014 14:08

easyCALL.pl, operator telefonii IP, wierzy, że w tym roku polskie firmy z sektora MSP znacznie chętniej będa przechodzić na telefonię internetową.

Z myślą o takich klientach firma wprowadza na rynek wirtualną centralę telefoniczną. Produkt oferowany jest w chmurze obliczeniowej.  Centrala pozwala na zarządzanie firmową siecią telefoniczną z poziomu przeglądarki WWW, m.in. konfigurowanie numerów wewnętrznych, ustawianie powiadomień głosowych, sms-owych i mailowych o połączeniach, przekierowywanie i kolejkowanie połączeń. Wirtualna centrala będzie dostępna dla wszystkich klientów biznesowych operatora w ramach miesięcznego abonamentu.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić