Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 22:18 Publikacja: 15.01.2014 14:08
easyCALL.pl, operator telefonii IP, wierzy, że w tym roku polskie firmy z sektora MSP znacznie chętniej będa przechodzić na telefonię internetową.
Z myślą o takich klientach firma wprowadza na rynek wirtualną centralę telefoniczną. Produkt oferowany jest w chmurze obliczeniowej. Centrala pozwala na zarządzanie firmową siecią telefoniczną z poziomu przeglądarki WWW, m.in. konfigurowanie numerów wewnętrznych, ustawianie powiadomień głosowych, sms-owych i mailowych o połączeniach, przekierowywanie i kolejkowanie połączeń. Wirtualna centrala będzie dostępna dla wszystkich klientów biznesowych operatora w ramach miesięcznego abonamentu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas