easyCALL.pl wierzy, że w tym roku sektor MSP postawi na telefonię IP

Publikacja: 15.01.2014 14:08

easyCALL.pl, operator telefonii IP, wierzy, że w tym roku polskie firmy z sektora MSP znacznie chętniej będa przechodzić na telefonię internetową.

Z myślą o takich klientach firma wprowadza na rynek wirtualną centralę telefoniczną. Produkt oferowany jest w chmurze obliczeniowej.  Centrala pozwala na zarządzanie firmową siecią telefoniczną z poziomu przeglądarki WWW, m.in. konfigurowanie numerów wewnętrznych, ustawianie powiadomień głosowych, sms-owych i mailowych o połączeniach, przekierowywanie i kolejkowanie połączeń. Wirtualna centrala będzie dostępna dla wszystkich klientów biznesowych operatora w ramach miesięcznego abonamentu.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa