Reklama

LG choć sprzedaje coraz więcej smartfonów, to traci

Publikacja: 27.01.2014 15:57

Dział urządzeń mobilnych koreańskiego LG zakończył ostatni kwartał ubiegłego roku  ze stratą finansową. Spółka tłumaczy to rosnącymi kosztami marketingu oraz zaostrzającą się konkurencja na rynku smartfonów.

Choć strata operacyjna działu mobilnego LG w IV kwartale 2013 roku sięgnęła 40,1 mln dolarów, to pozytywnym sygnałem może być, że w okresie tym firma sprzedała 13,2 mln smartfonów, tj.  o 54 proc. więcej niż w tym samym kwartale rok wcześniej. To głównie zasługa takich modeli jak G2 i Nexus 5.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama