Reklama
Rozwiń
Reklama

LG choć sprzedaje coraz więcej smartfonów, to traci

Publikacja: 27.01.2014 15:57

Dział urządzeń mobilnych koreańskiego LG zakończył ostatni kwartał ubiegłego roku  ze stratą finansową. Spółka tłumaczy to rosnącymi kosztami marketingu oraz zaostrzającą się konkurencja na rynku smartfonów.

Choć strata operacyjna działu mobilnego LG w IV kwartale 2013 roku sięgnęła 40,1 mln dolarów, to pozytywnym sygnałem może być, że w okresie tym firma sprzedała 13,2 mln smartfonów, tj.  o 54 proc. więcej niż w tym samym kwartale rok wcześniej. To głównie zasługa takich modeli jak G2 i Nexus 5.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama