LG choć sprzedaje coraz więcej smartfonów, to traci

Publikacja: 27.01.2014 15:57

Dział urządzeń mobilnych koreańskiego LG zakończył ostatni kwartał ubiegłego roku  ze stratą finansową. Spółka tłumaczy to rosnącymi kosztami marketingu oraz zaostrzającą się konkurencja na rynku smartfonów.

Choć strata operacyjna działu mobilnego LG w IV kwartale 2013 roku sięgnęła 40,1 mln dolarów, to pozytywnym sygnałem może być, że w okresie tym firma sprzedała 13,2 mln smartfonów, tj.  o 54 proc. więcej niż w tym samym kwartale rok wcześniej. To głównie zasługa takich modeli jak G2 i Nexus 5.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku