Reklama
Rozwiń
Reklama

Łukasz Wejchert: Szybkie sieci mogłaby być znakiem firmowym Polski

Publikacja: 26.03.2014 21:54

Fundusze unijne, jaki mieliśmy na budowę sieci szerokopasmowym powinny sprawić, że Polska będzie miała najlepszą tego typu sieć w Europie. Mogłoby to być naszym znakiem firmowym i takie cele trzeba było sobie stawiać kilka lat temu – mówił Łukasz Wejchert, szef firmy Dirlango podczas konferencji Sieci Szerokopasmowe.

Według niego taka infrastruktura szerokopasmowa mogłaby się stać elementem całego ekosystemu gospodarczego w Polsce i byłaby ważnym czynnikiem sprzyjającym inwestycjom w naszym kraju.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama