Wyniki Blue Media w 2013 roku

Publikacja: 09.04.2014 13:18

Trójmiejska firma technologiczna Blue Media, umożliwiająca m.in. doładowania telefonów komórkowych, która w ub.r. uzyskała zgodę na prowadzenie działalności krajowej instytucji płatniczej Blue Media podała wyniki za 2013 rok. Zanotowała w nim 562 mln zł przychodów, co oznacza 10-proc. wzrost rok do roku. Zysk netto firmy wyniósł ponad 5 mln zł, po wzroście o 17 proc.

Liczba operacji finansowych i autoryzacyjnych realizowanych przez systemy firmy wzrosła o 70 proc. do 260 mln. Przykładowo, Bank BGŻ udostępnił klientom doładowania telefonów i liczników energetycznych bezpośrednio z poziomu bankowości elektronicznej, a TMS Brokers wprowadził ekspresowe zasilenia sald inwestorów.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość