HTC Polska ma nowego szefa marketingu

Publikacja: 17.04.2014 14:34

Julita Hubicka

Julita Hubicka

Foto: HTC

Julita Hubicka objęła stanowisko marketing managera w HTC Polska. Odpowiedzialna będzie za komunikację produktową, jak również strategię marketingową. W zespole wraz z Hubicką pracuje Michał Hnatkowski, prowadzący komunikację zewnętrzną i social media, PR produktowy oraz działania związane z UEFA.

Julita Hubicka posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem marketingu handlowego w dużych korporacjach. Pracowała w Polkomtelu i PGE, gdzie była m.in. odpowiedzialna za opracowanie strategii marketingu handlowego oraz przygotowanie i wdrożenie koncepcji zmiany wizerunku sieci sprzedaży. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Zarządzania „The Polish Open University” w Warszawie. Posiada dyplom MBA z zarządzania strategicznego. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim, Praktycznej Psychologii Społecznej w WSPS oraz NLP z tytułem mistrza.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa