Aktualizacja: 10.05.2025 02:09 Publikacja: 08.05.2014 11:09
Foto: ROL
– Nowy kanał Fokus TV obejrzało już prawie 7 mln widzów, czyli 19,73 proc. ogółu Polaków. Każdego dnia program stacji oglądało średnio 2,5 mln osób, co dało jej 23 miejsce w rankingu zasięgu dziennego wśród wszystkich 128 telewizji dostępnych na terenie naszego kraju – podała Grupa ZPR, do której należy stacja. Dane pochodzą z Nielsen Audience Measurement i są za okres 1-6 maja oraz grupy widzów powyżej 4 roku życia. Stacja nadaje od 28 kwietnia tego roku. – Widzowie spędzili ze stacją średnio 19 i pół minuty a przeciętną minutę programu oglądało 35,5 tys. osób. Udział stacji w rynku telewizyjnym wyniósł 0,53 proc. – podano.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas