Konstrukcja programu lojalnościowego grupy Solorza-Żaka [nowe]

Publikacja: 13.05.2014 14:42

Od dziś wiadomo już czym zajmuje się w grupie Zygmunta Solorza-Żaka spółka Paszport Korzyści, utworzona przez Polkomtel Business Development (PBD) zależną od operatora sieci Plus.

Paszport Korzyści to nowy podmiot w grupie, w którym po 49 proc. udziałów mają PBD i Plus Bank. Odpowiada za finansowo-formalną stronę przedstawionego dziś mediom programu lojalnościowego przygotowanego dla klientów firm Solorza-Żaka. Taka struktura własnościowa pozwala na korzyści podatkowe, z drugiej pozwala udziałowcom nie konsolidować całych kosztów ponoszonych przez nową spółkę.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?