Konstrukcja programu lojalnościowego grupy Solorza-Żaka [nowe]

Publikacja: 13.05.2014 14:42

Od dziś wiadomo już czym zajmuje się w grupie Zygmunta Solorza-Żaka spółka Paszport Korzyści, utworzona przez Polkomtel Business Development (PBD) zależną od operatora sieci Plus.

Paszport Korzyści to nowy podmiot w grupie, w którym po 49 proc. udziałów mają PBD i Plus Bank. Odpowiada za finansowo-formalną stronę przedstawionego dziś mediom programu lojalnościowego przygotowanego dla klientów firm Solorza-Żaka. Taka struktura własnościowa pozwala na korzyści podatkowe, z drugiej pozwala udziałowcom nie konsolidować całych kosztów ponoszonych przez nową spółkę.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku