Reklama
Rozwiń
Reklama

Telekomy obniżają wydatki na reklamę

W I kwartale ich nakłady na promocję w mediach spadły według domu mediowego Starlink o 12,9 proc.

Publikacja: 19.05.2014 16:06

Z opublikowanego dzisiaj raportu reklamowego domu mediowego Starlink wynika, że między styczniem i marcem sektor telekomunikacyjny wydał na reklamy 140,4 mln zł, o 20,8 mln zł mniej niż przed rokiem. To oznacza, że wydatki telekomów nadal spadają (w całym 2013 roku wydatki na reklamę telekomów spadły w 2013 roku o 175 mln zł, całościowo wyniosły 875 mln zł; spadki wydatków w tym sektorze były wtedy jednym z głównych powodów spadku całego rynku).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama