Reklama

Telekomy obniżają wydatki na reklamę

W I kwartale ich nakłady na promocję w mediach spadły według domu mediowego Starlink o 12,9 proc.

Publikacja: 19.05.2014 16:06

Z opublikowanego dzisiaj raportu reklamowego domu mediowego Starlink wynika, że między styczniem i marcem sektor telekomunikacyjny wydał na reklamy 140,4 mln zł, o 20,8 mln zł mniej niż przed rokiem. To oznacza, że wydatki telekomów nadal spadają (w całym 2013 roku wydatki na reklamę telekomów spadły w 2013 roku o 175 mln zł, całościowo wyniosły 875 mln zł; spadki wydatków w tym sektorze były wtedy jednym z głównych powodów spadku całego rynku).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama