Telekomy obniżają wydatki na reklamę

W I kwartale ich nakłady na promocję w mediach spadły według domu mediowego Starlink o 12,9 proc.

Publikacja: 19.05.2014 16:06

Z opublikowanego dzisiaj raportu reklamowego domu mediowego Starlink wynika, że między styczniem i marcem sektor telekomunikacyjny wydał na reklamy 140,4 mln zł, o 20,8 mln zł mniej niż przed rokiem. To oznacza, że wydatki telekomów nadal spadają (w całym 2013 roku wydatki na reklamę telekomów spadły w 2013 roku o 175 mln zł, całościowo wyniosły 875 mln zł; spadki wydatków w tym sektorze były wtedy jednym z głównych powodów spadku całego rynku).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem