Reklama

Orange Polska podsumował warszawski cykl koncertów

Publikacja: 17.06.2014 14:39

Tegoroczny Orange Warsaw Festival, zorganizowany przez firmę Rochstar, po raz pierwszy trwał trzy dni. Organizatorzy nie podali nakładów, ani przychodów uzyskanych dzięki organizacji wydarzenia. Na podstawie danych przedstawionych przez operatora można je tylko szacować.

Według informacji prasowej Orange, na koncertach bawiło się 110 tys. widzów. Według naszych ustaleń, liczba ta nie odpowiada liczbie sprzedanych biletów, tylko liczbie przejść zarejestrowanych przez bramki. A to oznacza, że aby uzyskać liczbę widzów należałoby ją podzielić przez około 3-4.Przy cenie biletu rzędu 200 zł, daje to wpływy około 6,2 mln zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama