Orange Polska podsumował warszawski cykl koncertów

Publikacja: 17.06.2014 14:39

Tegoroczny Orange Warsaw Festival, zorganizowany przez firmę Rochstar, po raz pierwszy trwał trzy dni. Organizatorzy nie podali nakładów, ani przychodów uzyskanych dzięki organizacji wydarzenia. Na podstawie danych przedstawionych przez operatora można je tylko szacować.

Według informacji prasowej Orange, na koncertach bawiło się 110 tys. widzów. Według naszych ustaleń, liczba ta nie odpowiada liczbie sprzedanych biletów, tylko liczbie przejść zarejestrowanych przez bramki. A to oznacza, że aby uzyskać liczbę widzów należałoby ją podzielić przez około 3-4.Przy cenie biletu rzędu 200 zł, daje to wpływy około 6,2 mln zł.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX