Orange Polska podsumował warszawski cykl koncertów

Publikacja: 17.06.2014 14:39

Tegoroczny Orange Warsaw Festival, zorganizowany przez firmę Rochstar, po raz pierwszy trwał trzy dni. Organizatorzy nie podali nakładów, ani przychodów uzyskanych dzięki organizacji wydarzenia. Na podstawie danych przedstawionych przez operatora można je tylko szacować.

Według informacji prasowej Orange, na koncertach bawiło się 110 tys. widzów. Według naszych ustaleń, liczba ta nie odpowiada liczbie sprzedanych biletów, tylko liczbie przejść zarejestrowanych przez bramki. A to oznacza, że aby uzyskać liczbę widzów należałoby ją podzielić przez około 3-4.Przy cenie biletu rzędu 200 zł, daje to wpływy około 6,2 mln zł.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa