Reklama
Rozwiń
Reklama

Orange Polska podsumował warszawski cykl koncertów

Publikacja: 17.06.2014 14:39

Tegoroczny Orange Warsaw Festival, zorganizowany przez firmę Rochstar, po raz pierwszy trwał trzy dni. Organizatorzy nie podali nakładów, ani przychodów uzyskanych dzięki organizacji wydarzenia. Na podstawie danych przedstawionych przez operatora można je tylko szacować.

Według informacji prasowej Orange, na koncertach bawiło się 110 tys. widzów. Według naszych ustaleń, liczba ta nie odpowiada liczbie sprzedanych biletów, tylko liczbie przejść zarejestrowanych przez bramki. A to oznacza, że aby uzyskać liczbę widzów należałoby ją podzielić przez około 3-4.Przy cenie biletu rzędu 200 zł, daje to wpływy około 6,2 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama