Aktualizacja: 09.05.2025 20:58 Publikacja: 23.07.2014 08:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek JD Jerzy Dudek
Z badania MEC wynika, że w ciągu dwóch ostatnich lat operatora płatnej telewizji zmieniło w Polsce nieco ponad 15 proc. respondentów. – Uwzględniamy tylko klientów, którzy przeszli z kablówki do satelity bądź innej kablówki oraz z platformy do kablówki bądź innej platformy – mówi Marcin Gotowiec, badacz z MEC. Jak dodaje, najczęściej zmieniany był operator platformy satelitarnej. – Przy interpretacji tego wyniku warto jednak wziąć pod uwagę połączenie platform „n” i Cyfry+, które z punktu widzenia części badanych mogło oznaczać powstanie nowego operatora – zaznacza Gotowiec.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas