Aktualizacja: 09.05.2025 14:46 Publikacja: 01.08.2014 16:57
O 27 proc. urósł rynek smartfonów w drugim kwartale 2014 roku, w porównaniu do roku poprzedniego. Sprzedanych zostało 295,2 mln nowych, inteligentnych telefonów. Najwięcej z brandem Samsunga, ale to nie Koreańczycy mają najwięcej powodów do zadowolenia.
Największy wzrost sprzedaży należał do chińskiego koncernu Xiaomi, którego produkty zainteresowały 15,1 mln użytkowników. To o 11 mln więcej niż w roku poprzednim. Sprzedaż taka przełożyła się na piąte miejsce w rankingu najczęściej wybieranych producentów. Zepchnięty na szóstą pozycję został LG, którego sprzedaż wzrosła z 12,1 do 14,5 mln sztuk. Mimo to marka, której rozwinięciem nazwy jest „Life Good” ma mniejszy niż rok wcześniej udział w rynku smartfonów wynoszący 4,9 proc.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas