PTC ma nową dyrektor komunikacji korporacyjnej

Publikacja: 05.04.2012 11:48

Nowa dyrektor w PTC związana była do tej pory przede wszystkim (przez 11 lat) z branżą mediową. Ostatnio pracowała dla Viacom International Media Networks, czyli amerykańskiego giganta, który kilka tygodni temu zaczął współpracę z T-Mobile wprowadzając swoją markę telekomunikacyjną (MTV Mobile).

Rybak-Dowżyk zastąpiła na stanowisku Zbigniewa Lazara, który w ub.r. odszedł z PTC po wieloletniej współpracy.

Jak podaje PTC, w ramach swoich obowiązków odpowiedzialna będzie za budowanie i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej, zewnętrznej, wewnętrznej oraz działania Corporate Responsibility firmy. Będzie raportowała bezpośrednio do prezesa zarządu PTC.

Rybak-Dowżyk w latach 2000-2006 odpowiadała za komunikację w Programie 1 Telewizji Polskiej. W latach 1997-1999 zajmowała się sprzedażą produktów bankowych oferowanych przez Citibank, a wcześniej (1996-1997) związana była z PTC, zajmując stanowisko konsultanta w dziale obsługi klientów grupowych.

Ukończyła studia na wydziale Zarządzania i Marketing w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego oraz wydział Politologii w zakresie Rzecznik Prasowy w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych.

Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10