Nowa dyrektor w PTC związana była do tej pory przede wszystkim (przez 11 lat) z branżą mediową. Ostatnio pracowała dla Viacom International Media Networks, czyli amerykańskiego giganta, który kilka tygodni temu zaczął współpracę z T-Mobile wprowadzając swoją markę telekomunikacyjną (MTV Mobile).
Rybak-Dowżyk zastąpiła na stanowisku Zbigniewa Lazara, który w ub.r. odszedł z PTC po wieloletniej współpracy.
Jak podaje PTC, w ramach swoich obowiązków odpowiedzialna będzie za budowanie i wdrożenie strategii komunikacji korporacyjnej, zewnętrznej, wewnętrznej oraz działania Corporate Responsibility firmy. Będzie raportowała bezpośrednio do prezesa zarządu PTC.
Rybak-Dowżyk w latach 2000-2006 odpowiadała za komunikację w Programie 1 Telewizji Polskiej. W latach 1997-1999 zajmowała się sprzedażą produktów bankowych oferowanych przez Citibank, a wcześniej (1996-1997) związana była z PTC, zajmując stanowisko konsultanta w dziale obsługi klientów grupowych.