Zysk netto firmy z Cupertino w tym samym czasie wyniósł 20,07 mld dol., w porównaniu do 17,89 mld dol. zanotowanych w analogicznym okresie 2016 roku.
Na wyniki te złożyła się między innymi sprzedaż smartfonów, na których nabycie zdecydowało się 77,32 mln użytkowników. Oznacza to spadek popularności iPhone’a o 1 proc. rok do roku. Wiadomo za to, że najchętniej wybieranym modelem był zaprezentowany na początku czwartego kwartału iPhone X.
W minionym roku koncern sprzedał 13,17 mln iPadów. Jest to wyniki o 1 proc. lepszy niż w poprzednim roku. Wygląda więc na to, że spadek globalny spadek popularności tabletów nie dotyczy producenta z logo nadgryzionego jabłka.
Z kolei słabiej sprzedają się komputery Apple. Na zakup Mac’a zdecydowało się 5,11 mln klientów czyli o 5 proc. mniej niż rok wcześniej.
W minionym roku koncern sprzedał 13,17 mln iPadów. Jest to wyniki o 1 proc. lepszy niż w poprzednim roku. Wygląda więc na to, że spadek globalny spadek popularności tabletów nie dotyczy producenta z logo nadgryzionego jabłka.