Aktualizacja: 09.05.2025 08:52 Publikacja: 11.03.2013 17:51
Foto: ROL
Ruszyła też już kampania nowej platformy powstałej z połączenia platformy cyfrowej „n” i Cyfry+. O szczegółach nowej oferty wciąż niewiele jednak wiadomo. W rozmowie wyemitowanej w sobotni poranek w TVN Anting zapowiada, że oferta ma być „elastyczna” i że będzie obejmowała wiele pakietów programowych, co – zdaniem analityków – jest logicznym działaniem mającym na celu utrzymanie przy firmie zarówno dotychczasowych klientów „n’, jak i Cyfry+. – Można się spodziewac mnogości pakietów – to pomoże firmie poradzić sobie z problemem już posiadanych klientów, którzy mają je wykupione albo u jednego, albo u drugiego dotychczasowego operatora. To pomoże zniwelować ich odpływ przy wprowadzanych zmianach – uważa Waldemar Stachowiak, analityk Ipopema Securities.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas