Przegląd prasy – czwartek 7 listopada

Publikacja: 07.11.2013 07:30

[srodtytul] Dziennik Gazeta Prawna [/srodtytul]

Plus chce zdobyć klientów telewizją i gadżetami

Telekomunikacja Operator kontrolowany przez Zygmunta Solorza-Żaka jako pierwszy zaprezentował świąteczną ofertę dla abonentów.

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=465603 (dostęp płatny)

Są zainteresowani mPayem, ale nie wiadomo, czy kupią

Niskie marże utrudniają rozwój firmom zajmującym się płatnościami mobilnymi.

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=465609 (dostęp płatny)

Sprzedaż domeny internetowej wyzwaniem podatkowym

Sposób opodatkowania PIT zależy m.in. od tego, czy zbywana nazwa strony www podlega prawu autorskiemu. Może być też problem z ustaleniem stawki.

http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=article&id=465548 (dostęp płatny)

[srodtytul] Rzeczpospolita [/srodtytul]

Gorąco na rynku fuzji i przejęć

Urszula Zielińska

Telewizje kablowe | Konsolidacja rynku płatnej telewizji nabierze tempa. Wśród firm biorących w niej udział będzie UPC Polska. Wśród branżowych ekspertów można było usłyszeć ostatnio, że firma jest na sprzedaż.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1223237-Goraco-na-rynku-fuzji-i-przejec.html (dostęp płatny)

Idą zmiany w reklamie

Magdalena Lemańska

Reklamodawcy podążą za widzami tzw. usług wieloekranowych – prognozuje Nielsen. To, co w Polsce dopiero powoli zaczyna się dziać wskutek uciekania widzów sprzed telewizorów nad tablety, smartfony czy konsole do gier, w USA widać już wyraźnie w deklaracjach reklamodawców. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę badawczą Nielsen we współpracy z Krajowym Stowarzyszeniem Reklamodawców w USA (ANA – Association of National Advertisers) wynika, że za oceanem firmy planują w najbliższych latach przeprowadzić rewolucję w swoich budżetach reklamowych i znacznie większą ich część kierować na tzw. kampanie multiscreeningowe.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1223235-Ida-zmiany-w-reklamie.html (dostęp płatny)

Internauci kupują na szybko

Piotr Mazurkiewicz

Kupujący w sieci potrzebują więcej czasu na zastanowienie przy niższych kwotach transakcji. Internauci również podczas e-zakupów często zachowują się jak podczas wizyty w tradycyjnym sklepie. Ponad 60 proc. przyznaje się do kupowania pod wpływem impulsu, czyli podczas jednego zalogowania  lub zaraz po wejściu na stronę e-sklepu.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1223238-Internauci-kupuja-na-szybko.html (dostęp płatny)

Operatorzy komórkowi z ofertą na święta

Urszula Zielińska

Sieć Plus zaczęła sezon przedświąteczny zestawami z elektroniką, w tym z tanim smartfonem. Na tydzień przed komercyjnym startem LTE w Playu zapowiada roaming LTE w UE.  Polkomtel, operator sieci Plus, przedstawił wczoraj nową ofertę łączącą usługi telekomunikacyjne z pakietami płatnej telewizji siostrzanej spółki – Cyfrowego Polsatu. W ten sposób rozpoczął  tegoroczną kampanię przedświąteczną. Mocno stawia na sprzedaż ratalną sprzętu i wzajemną sprzedaż usług z satelitarną platformą.

http://archiwum.rp.pl/artykul/1223239-Operatorzy-komorkowi-z oferta-na-swieta.html (dostęp płatny)

[srodtytul] Wyborcza.biz [/srodtytul]

Dwa tysiące nowych miejsc pracy pod Poznaniem. W Amazonie

Lech Bojarski

Amazon już szuka ludzi do gigantycznego centrum logistycznego, które za niecały rok planuje otworzyć pod Poznaniem. Inwestycja amerykańskiego giganta przyniesie aż 2 tys. nowych miejsc pracy.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14901234,Dwa_tysiace_nowych_miejsc_pracy_pod_Poznaniem__W_Amazonie.html

LTE+TV, czyli jak Plus i Polsat nęcą klientów. Telewizor 40″ w zestawie za 100 zł

Artur Włodarski

Tani sprzęt, szybki internet i darmowa telewizja satelitarna w pakiecie – tego można było oczekiwać. Ale tak pomysłowego połączenia wszystkich tych elementów już niekoniecznie.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14906851,LTE_TV__czyli_jak_Plus_i_Polsat_neca_klientow__Telewizor.html

Jak się nie dać oszukać w sklepie internetowym? Kluczowe trzy minuty

Jakub Wątor

To trwa chwilę – najpierw jest zaskoczenie, potem kilka kliknięć i radość, bo skorzystaliśmy z superokazji. A później są: zawód, nerwy i kilkaset złotych mniej w portfelu. Brakuje jednego – towaru. No, czasem jest – ale podrobiony.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,14907090,Jak_sie_nie_dac_oszukac_w_sklepie_internetowym__Kluczowe.html

[srodtytul] Dziennik Gazeta Prawna [/srodtytul]

Plus chce zdobyć klientów telewizją i gadżetami

Pozostało 98% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Stabilność systemu e-commerce – Twój klucz do sukcesu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość