[b]Robert Banasiak[/b], wiceprezes [b]Dialogu[/b], przyznał podczas wczorajszej konferencji prasowej, że jego firma szuka partnerów do hurtowej sprzedaży usług w sieci [b]Telekomunikacji Polskiej[/b]. Na razie sprzedaje je sama. Pozyskała ponad 250 tys. klientów na WLR i 10 tys. klientów na BSA.

[b]Polkomtel[/b] od lat dysponuje umową BSA z TP, ale do tej pory jej nie wykorzystywał. Dzięki współpracy z pośrednikiem nie będzie musiał sam budować punktów styku ruchu IP z TP na poziomie sieci ATM. Dialog natomiast zainkasuje hurtową marżę z usług w już wybudowanej infrastrukturze. Obie firmy sa powiązane kapitałowo – udziały w nich ma [b]KHGM Polska Miedź[/b].

Pośród większych operatorów z pośredników w sprzedaży BSA, i to tylko przez pewien czas, korzystał [b]Crowley Data Poland[/b]. Z pośrednictwa korzystają natomiast mniejsi operatorzy (np. [b]Multimo[/b]) koncentrujący się na sprzedaży usług i obsłudze klienta

[i]współpraca Łukasz Dec[/i]