Polscy internauci preferują smartfony i tablety Apple’a i Samsunga

Publikacja: 30.01.2014 15:59

Gemius sprawdził, z mobilnych urządzeń jakich producentów polscy internauci najchętniej łączą się z siecią, i jak się zmieniło w stosunku do sytuacji przed rokiem.

Jak pokazuje grudniowy pomiar ruchu na stronach www, prowadzony przez Gemiusa, różnica w udziale w ruchu internetowym między Apple i Samsungiem wynosi 2 punkty procentowe. Łącznie z urządzeń tych dwóch czołowych producentów urządzeń mobilnych pochodzi 60 proc. odsłon w polskiej sieci (31 proc. Apple i 29 proc. Samsung). W porównaniu do grudnia 2012 roku pozycja obu zmieniła się o jedną dziesiątą – tyle zyskał Samsung (z 27 proc. do 29 proc.), a Apple stracił (spadek z 35 proc. do 31 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama