Reklama
Rozwiń
Reklama

Polscy internauci preferują smartfony i tablety Apple’a i Samsunga

Publikacja: 30.01.2014 15:59

Gemius sprawdził, z mobilnych urządzeń jakich producentów polscy internauci najchętniej łączą się z siecią, i jak się zmieniło w stosunku do sytuacji przed rokiem.

Jak pokazuje grudniowy pomiar ruchu na stronach www, prowadzony przez Gemiusa, różnica w udziale w ruchu internetowym między Apple i Samsungiem wynosi 2 punkty procentowe. Łącznie z urządzeń tych dwóch czołowych producentów urządzeń mobilnych pochodzi 60 proc. odsłon w polskiej sieci (31 proc. Apple i 29 proc. Samsung). W porównaniu do grudnia 2012 roku pozycja obu zmieniła się o jedną dziesiątą – tyle zyskał Samsung (z 27 proc. do 29 proc.), a Apple stracił (spadek z 35 proc. do 31 proc.).

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama