Multimedia Polska oferują reklamę

Publikacja: 06.06.2012 12:56

Wizualizacja działania systemu Vision+

Wizualizacja działania systemu Vision+

Foto: Multimedia Polska

Operator kablowy Multimedia Polska wprowadził do swojej sieci kablowej produkt reklamowy Vision +, który umożliwia widzowi interakcję ze spotem reklamowym emitowanym przez oglądany kanał TV.

– W trakcie emisji  reklamy na ekranie telewizora wyświetla się informacja zachęcająca do naciśnięcia na pilocie czerwonego przycisku. W zależności od efektu, jaki chce osiągnąć reklamodawca, na specjalnej planszy pojawiają się dodatkowe informacje o produkcie, zaproszenie do zamówienia bezpłatnych próbek, czy też oferta ściągnięcia firmowego dzwonka na telefon, oczywiście również za darmo. Istnieje także możliwość uruchomienia dodatkowego kanału, na którym reklama będzie wyświetlana 24 godziny na dobę – podają Multimedia.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń