Trzy telekomy w TOP 10 najcenniejszych marek MillwardBrand

Publikacja: 22.05.2012 11:52

AT&T, Verizon i China Mobile zajęły 8, 9 i 10 miejsce w rankingu najcenniejszych marek BrandZ przeprowadzonym kolejny raz przez firmę MillwardBrand.

Markę AT&T wyceniono tym razem na 68,8 mld dol. (spadek z 7 miejsca na 8.), a China Mobile  na 47,04 mld dol. (awans z 10. na 9.). Największy progres widać w przypadku Verizone’a, marka którego zyskała na wartości 15 proc. rosnąć do 49,15 mld dol.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem