Aktualizacja: 01.07.2025 05:53 Publikacja: 22.05.2012 11:52
AT&T, Verizon i China Mobile zajęły 8, 9 i 10 miejsce w rankingu najcenniejszych marek BrandZ przeprowadzonym kolejny raz przez firmę MillwardBrand.
Markę AT&T wyceniono tym razem na 68,8 mld dol. (spadek z 7 miejsca na 8.), a China Mobile na 47,04 mld dol. (awans z 10. na 9.). Największy progres widać w przypadku Verizone’a, marka którego zyskała na wartości 15 proc. rosnąć do 49,15 mld dol.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas