Reklama
Rozwiń
Reklama

Trzy telekomy w TOP 10 najcenniejszych marek MillwardBrand

Publikacja: 22.05.2012 11:52

AT&T, Verizon i China Mobile zajęły 8, 9 i 10 miejsce w rankingu najcenniejszych marek BrandZ przeprowadzonym kolejny raz przez firmę MillwardBrand.

Markę AT&T wyceniono tym razem na 68,8 mld dol. (spadek z 7 miejsca na 8.), a China Mobile  na 47,04 mld dol. (awans z 10. na 9.). Największy progres widać w przypadku Verizone’a, marka którego zyskała na wartości 15 proc. rosnąć do 49,15 mld dol.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama