Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 08:07 Publikacja: 07.10.2019 15:43
Michał Sobolewski, który po odejściu Bartosza Dobrzyńskiego w końcu 2018 roku został członkiem zarządu ds. marketingu P4, operatora sieci Play (grupa Play Communications) złożył dziś rezygnację – podała notowana na warszawskiej giełdzie telekomunikacyjne firma.
W komunikacie nie podano powodu rezygnacji Sobolewskiego. Poinformowano natomiast, że od 1 listopada jego miejsce zajmie Mikkel Noesgaard, do tej pory związany z Telenor Group, ostatnio, dyrektor ds. marketingu Telenor Serbia i Czarnogóra.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas