Aktualizacja: 10.05.2025 19:09 Publikacja: 08.11.2011 16:17
Firma HTC, producent smartfonów z Androidem i Windows Mobile zapowiada ekspansję na rynki krajów rozwijających się. W przyszłości zamierza poświęcać im tyle uwagi, co dziś rynkowi amerykańskiemu i europejskiemu.
Peter Chou, prezes HTC jest świadomy, że będzie musiał tam konkurować z tanimi smartfonami oferowanymi przez Huawei i ZTE. Twierdzi jednak, że firma zrobi to tak, aby nie zaszkodziło to renomie modeli oferowanych w klasie premium. – Klienci są gotowi płacić więcej za dobre produkty, to wyjaśnia dlaczego w tym roku nasza firma urosła na rynku chińskim blisko pięć razy – mówi Peter Chou.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas