Firma HTC, producent smartfonów z Androidem i Windows Mobile zapowiada ekspansję na rynki krajów rozwijających się. W przyszłości zamierza poświęcać im tyle uwagi,  co dziś rynkowi amerykańskiemu i europejskiemu.

Peter Chou, prezes HTC jest świadomy, że będzie musiał tam konkurować z tanimi smartfonami oferowanymi przez Huawei i ZTE. Twierdzi jednak, że firma zrobi to tak, aby nie zaszkodziło to renomie modeli oferowanych w klasie premium. – Klienci są gotowi płacić więcej za dobre produkty, to wyjaśnia dlaczego w tym roku nasza firma urosła na rynku chińskim blisko pięć razy – mówi Peter Chou.

Zapowiedział, że HTC spróbuje też wejść na rynek tabletów, ale w taki sposób, by ze swoimi produktami „nie rozmyć się w masie”. – Będziemy testować ten segment rynku i sprawdzimy, czy uda nam się wyróżnić z naszymi tabletami – stwierdził Chou.