Reklama

Lechpol liczy, że sprzeda 50 tys. smartfonów pod marką Kruger & Matz

Publikacja: 01.10.2013 13:48

Firma Lechpol, która cztery miesiące temu zaczęła oferować w Polsce smartfony pod marką Kruger & Matz szacuje, że w tym roku uda się jej wprowadzić na rynek 50 tys. urządzeń. – Nasze smartfony sprzedajmy przez małe sklepy z elektroniką i przez internet, ale  ich wprowadzenie na rynek było strzałem w dziesiątkę, Ich sprzedaż rośnie znaczniej dynamiczniej niż tabletów, które oferujemy od 1,5 roku. Tych ostatnich przez rok sprzedaliśmy 20 tys.  – mówi Michał Leszek, dyrektor marketingu firmy Lechpol.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama