Lechpol liczy, że sprzeda 50 tys. smartfonów pod marką Kruger & Matz

Publikacja: 01.10.2013 13:48

Firma Lechpol, która cztery miesiące temu zaczęła oferować w Polsce smartfony pod marką Kruger & Matz szacuje, że w tym roku uda się jej wprowadzić na rynek 50 tys. urządzeń. – Nasze smartfony sprzedajmy przez małe sklepy z elektroniką i przez internet, ale  ich wprowadzenie na rynek było strzałem w dziesiątkę, Ich sprzedaż rośnie znaczniej dynamiczniej niż tabletów, które oferujemy od 1,5 roku. Tych ostatnich przez rok sprzedaliśmy 20 tys.  – mówi Michał Leszek, dyrektor marketingu firmy Lechpol.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń