Reklama
Rozwiń
Reklama

Lechpol liczy, że sprzeda 50 tys. smartfonów pod marką Kruger & Matz

Publikacja: 01.10.2013 13:48

Firma Lechpol, która cztery miesiące temu zaczęła oferować w Polsce smartfony pod marką Kruger & Matz szacuje, że w tym roku uda się jej wprowadzić na rynek 50 tys. urządzeń. – Nasze smartfony sprzedajmy przez małe sklepy z elektroniką i przez internet, ale  ich wprowadzenie na rynek było strzałem w dziesiątkę, Ich sprzedaż rośnie znaczniej dynamiczniej niż tabletów, które oferujemy od 1,5 roku. Tych ostatnich przez rok sprzedaliśmy 20 tys.  – mówi Michał Leszek, dyrektor marketingu firmy Lechpol.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama