Reklama

BlackBerry rozważa przekształcenie się w niszowego gracza

Publikacja: 02.09.2013 15:22

Marka BlackBerry ma szansę dalej istnieć, ale musi zapomnieć o swych dawnych ambicjach i skupić się na niszowych smartfonach, a dużą część firmy należy sprzedać – stwierdził Bert Nordberg z zarządu kanadyjskiej firmy RIM, producenta Blackberry w rozmowie z The Wall Street Journal.

Potwierdził on, że to jeden ze scenariuszy, jakie rozważa zarząd, choć w przeszłości firma miała większe ambicje, nie sprecyzował jednak, jakie aktywa kanadyjska spółka jest gotowa sprzedać.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama