Reklama
Rozwiń
Reklama

BlackBerry rozważa przekształcenie się w niszowego gracza

Publikacja: 02.09.2013 15:22

Marka BlackBerry ma szansę dalej istnieć, ale musi zapomnieć o swych dawnych ambicjach i skupić się na niszowych smartfonach, a dużą część firmy należy sprzedać – stwierdził Bert Nordberg z zarządu kanadyjskiej firmy RIM, producenta Blackberry w rozmowie z The Wall Street Journal.

Potwierdził on, że to jeden ze scenariuszy, jakie rozważa zarząd, choć w przeszłości firma miała większe ambicje, nie sprecyzował jednak, jakie aktywa kanadyjska spółka jest gotowa sprzedać.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama