Reklama
Rozwiń
Reklama

BlackBerry rozważa przekształcenie się w niszowego gracza

Publikacja: 02.09.2013 15:22

Marka BlackBerry ma szansę dalej istnieć, ale musi zapomnieć o swych dawnych ambicjach i skupić się na niszowych smartfonach, a dużą część firmy należy sprzedać – stwierdził Bert Nordberg z zarządu kanadyjskiej firmy RIM, producenta Blackberry w rozmowie z The Wall Street Journal.

Potwierdził on, że to jeden ze scenariuszy, jakie rozważa zarząd, choć w przeszłości firma miała większe ambicje, nie sprecyzował jednak, jakie aktywa kanadyjska spółka jest gotowa sprzedać.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama