Aktualizacja: 11.05.2025 13:24 Publikacja: 02.09.2013 15:22
Marka BlackBerry ma szansę dalej istnieć, ale musi zapomnieć o swych dawnych ambicjach i skupić się na niszowych smartfonach, a dużą część firmy należy sprzedać – stwierdził Bert Nordberg z zarządu kanadyjskiej firmy RIM, producenta Blackberry w rozmowie z The Wall Street Journal.
Potwierdził on, że to jeden ze scenariuszy, jakie rozważa zarząd, choć w przeszłości firma miała większe ambicje, nie sprecyzował jednak, jakie aktywa kanadyjska spółka jest gotowa sprzedać.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas