myPhone ze zdrowotnym assistance

Publikacja: 30.03.2011 17:11

TelForceOne (TFO), producent telefonów pod marką myPhone, przedstawił promocyjna ofertę stworzoną we współpracy z firmą Pol-Assistance i Playem.

TFO wprowadził do sprzedaży zestaw składający się z telefonu myPhone 1080 Duro z kartą SIM Playa. Nabywcy telefonu mogą przez 3 miesiące korzystać usługi assistance oferowanej przez  Pol-Assistance, kontakt z infolinią której skonfigurowany jest pod przyciskiem szybkiego wyboru SOS. Połączenie jest taryfikowane na zwykłych zasadach.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Cykl Partnerski
Miasta w dobie zmiany klimatu
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Rusza nowa aukcja 5G. Państwo chce od operatorów astronomiczną kwotę
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość