Huawei zainwestuje we własną markę

Publikacja: 10.11.2010 09:49

Chiński dostawca urządzeń telekomunikacyjnych rozpoczyna w Polsce promocję własnego brandu na rynku telefonów komórkowych i pokrewnych urządzeń. Do tej pory [b]Huawei[/b] dostarczał na większą skalę tylko telefony pod markami polskich operatorów (Plusfon, Playset). Teraz zamierza zdobyć udział w polskim rynku pod własną marką. Firma prowadzi rozmowy o możliwości wprowadzenia tabletu S7 do oferty jednej z polskich sieci.

Na IV kwartał producent zabudżetował akcję promocyjną, której celem będzie reklama telefonów dostępnych w ofercie z aktywacją jednego z polskich operatorów, jak również telefonów bez aktywacji na otwartym rynku. Nie będzie to jednorazowa akcja. Huawei zamierza konsekwentnie promować własną markę w Polsce.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń