Reklama
Rozwiń
Reklama

Huawei zainwestuje we własną markę

Publikacja: 10.11.2010 09:49

Chiński dostawca urządzeń telekomunikacyjnych rozpoczyna w Polsce promocję własnego brandu na rynku telefonów komórkowych i pokrewnych urządzeń. Do tej pory [b]Huawei[/b] dostarczał na większą skalę tylko telefony pod markami polskich operatorów (Plusfon, Playset). Teraz zamierza zdobyć udział w polskim rynku pod własną marką. Firma prowadzi rozmowy o możliwości wprowadzenia tabletu S7 do oferty jednej z polskich sieci.

Na IV kwartał producent zabudżetował akcję promocyjną, której celem będzie reklama telefonów dostępnych w ofercie z aktywacją jednego z polskich operatorów, jak również telefonów bez aktywacji na otwartym rynku. Nie będzie to jednorazowa akcja. Huawei zamierza konsekwentnie promować własną markę w Polsce.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama