Aktualizacja: 09.05.2025 10:44 Publikacja: 10.11.2010 09:49
Chiński dostawca urządzeń telekomunikacyjnych rozpoczyna w Polsce promocję własnego brandu na rynku telefonów komórkowych i pokrewnych urządzeń. Do tej pory [b]Huawei[/b] dostarczał na większą skalę tylko telefony pod markami polskich operatorów (Plusfon, Playset). Teraz zamierza zdobyć udział w polskim rynku pod własną marką. Firma prowadzi rozmowy o możliwości wprowadzenia tabletu S7 do oferty jednej z polskich sieci.
Na IV kwartał producent zabudżetował akcję promocyjną, której celem będzie reklama telefonów dostępnych w ofercie z aktywacją jednego z polskich operatorów, jak również telefonów bez aktywacji na otwartym rynku. Nie będzie to jednorazowa akcja. Huawei zamierza konsekwentnie promować własną markę w Polsce.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas