Reklama

280 tys. ściągnięć aplikacji mobilnej z Sercem i Rozumem

Publikacja: 27.01.2012 10:34

W niespełna dwa miesiące stworzoną przez nas dla Telekomunikacji Polskiej mobilną grę z Sercem i Rozumem (postacie reklamujące w usługi operatora) ściągnięto ponad 280 tysięcy razy. To bardo dobry wynik i świadczy o tym, że warto promować wizerunek marki przez smartfony – mówi Dariusz Kocięcki, z firmy Looksoft, która stworzyła aplikację mobilną dla TP.

Zdecydowanie najczęściej ściągali grę użytkownicy Androida, bo przez tę platformę  było aż 200 tys. pobrań. W przypadku iPhone’a tych pobrań było – 22 tys. a przez Facebooka – 19 tys.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama