280 tys. ściągnięć aplikacji mobilnej z Sercem i Rozumem

Publikacja: 27.01.2012 10:34

W niespełna dwa miesiące stworzoną przez nas dla Telekomunikacji Polskiej mobilną grę z Sercem i Rozumem (postacie reklamujące w usługi operatora) ściągnięto ponad 280 tysięcy razy. To bardo dobry wynik i świadczy o tym, że warto promować wizerunek marki przez smartfony – mówi Dariusz Kocięcki, z firmy Looksoft, która stworzyła aplikację mobilną dla TP.

Zdecydowanie najczęściej ściągali grę użytkownicy Androida, bo przez tę platformę  było aż 200 tys. pobrań. W przypadku iPhone’a tych pobrań było – 22 tys. a przez Facebooka – 19 tys.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić