Reklama
Rozwiń
Reklama

280 tys. ściągnięć aplikacji mobilnej z Sercem i Rozumem

Publikacja: 27.01.2012 10:34

W niespełna dwa miesiące stworzoną przez nas dla Telekomunikacji Polskiej mobilną grę z Sercem i Rozumem (postacie reklamujące w usługi operatora) ściągnięto ponad 280 tysięcy razy. To bardo dobry wynik i świadczy o tym, że warto promować wizerunek marki przez smartfony – mówi Dariusz Kocięcki, z firmy Looksoft, która stworzyła aplikację mobilną dla TP.

Zdecydowanie najczęściej ściągali grę użytkownicy Androida, bo przez tę platformę  było aż 200 tys. pobrań. W przypadku iPhone’a tych pobrań było – 22 tys. a przez Facebooka – 19 tys.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama