Reklama
Rozwiń
Reklama

280 tys. ściągnięć aplikacji mobilnej z Sercem i Rozumem

Publikacja: 27.01.2012 10:34

W niespełna dwa miesiące stworzoną przez nas dla Telekomunikacji Polskiej mobilną grę z Sercem i Rozumem (postacie reklamujące w usługi operatora) ściągnięto ponad 280 tysięcy razy. To bardo dobry wynik i świadczy o tym, że warto promować wizerunek marki przez smartfony – mówi Dariusz Kocięcki, z firmy Looksoft, która stworzyła aplikację mobilną dla TP.

Zdecydowanie najczęściej ściągali grę użytkownicy Androida, bo przez tę platformę  było aż 200 tys. pobrań. W przypadku iPhone’a tych pobrań było – 22 tys. a przez Facebooka – 19 tys.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama