Tani tablet Amazona wyzwaniem dla iPada?

Publikacja: 28.09.2011 17:45

Firma Amazon zaprezentowała dziś swój tablet, który chce sprzedawać klientom za 199 dolarów. Według rynkowych analityków, to atrakcyjna cena i może sprawić, że urządzenie stanie się poważną konkurencją dla iPada.

Największy na świecie sklep internetowy swój tablet będzie sprzedawać pod marką Kindle Fire. Urządzenie ma 7-calowy ekran i  własną, nową wyszukiwarkę internetową Amazon Silk.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić