Reklama
Rozwiń
Reklama

Tani tablet Amazona wyzwaniem dla iPada?

Publikacja: 28.09.2011 17:45

Firma Amazon zaprezentowała dziś swój tablet, który chce sprzedawać klientom za 199 dolarów. Według rynkowych analityków, to atrakcyjna cena i może sprawić, że urządzenie stanie się poważną konkurencją dla iPada.

Największy na świecie sklep internetowy swój tablet będzie sprzedawać pod marką Kindle Fire. Urządzenie ma 7-calowy ekran i  własną, nową wyszukiwarkę internetową Amazon Silk.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama