Reklama
Rozwiń
Reklama

Krzepnie rynek tabletów

W 2013 roku na rynek trafiło 217,1 mln tabletów: to o 50 proc. więcej niż przed rokiem – podało IDC. Ale tempo wzrostu rynku słabnie.

Publikacja: 03.02.2014 11:20

W samym czwartym kwartale ubiegłego roku kupiliśmy na całym świecie 76,9 mln tabletów. To 28 proc. więcej niż rok wcześniej – podaje IDC, przypominając, że rok wcześniej w czwartym kwartale wzrosty sprzedaży r/r przekraczały jeszcze 80 proc. – Wyraźnie widać, że takie ryki, jak amerykański, już się tabletami mocno nasyciły, a rozwijające się wciąż odnotowują wzrosty, ale to już nie wystarczy do podtrzymania ogromnego tempa  wzrostu tego rynku z poprzednich lat – komentuje Tom Mainelli, dyrektor ds. badań w IDC. Jak dodaje, na dojrzałych rynkach będzie jeszcze rosła sprzedaż tabletów do firm, ale rynek konsumencki zwolni m.in. z uwagi na wysokie nasycenie rynku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama