Krzepnie rynek tabletów

W 2013 roku na rynek trafiło 217,1 mln tabletów: to o 50 proc. więcej niż przed rokiem – podało IDC. Ale tempo wzrostu rynku słabnie.

Publikacja: 03.02.2014 11:20

W samym czwartym kwartale ubiegłego roku kupiliśmy na całym świecie 76,9 mln tabletów. To 28 proc. więcej niż rok wcześniej – podaje IDC, przypominając, że rok wcześniej w czwartym kwartale wzrosty sprzedaży r/r przekraczały jeszcze 80 proc. – Wyraźnie widać, że takie ryki, jak amerykański, już się tabletami mocno nasyciły, a rozwijające się wciąż odnotowują wzrosty, ale to już nie wystarczy do podtrzymania ogromnego tempa  wzrostu tego rynku z poprzednich lat – komentuje Tom Mainelli, dyrektor ds. badań w IDC. Jak dodaje, na dojrzałych rynkach będzie jeszcze rosła sprzedaż tabletów do firm, ale rynek konsumencki zwolni m.in. z uwagi na wysokie nasycenie rynku.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście