Aktualizacja: 09.05.2025 08:57 Publikacja: 03.02.2014 11:20
W samym czwartym kwartale ubiegłego roku kupiliśmy na całym świecie 76,9 mln tabletów. To 28 proc. więcej niż rok wcześniej – podaje IDC, przypominając, że rok wcześniej w czwartym kwartale wzrosty sprzedaży r/r przekraczały jeszcze 80 proc. – Wyraźnie widać, że takie ryki, jak amerykański, już się tabletami mocno nasyciły, a rozwijające się wciąż odnotowują wzrosty, ale to już nie wystarczy do podtrzymania ogromnego tempa wzrostu tego rynku z poprzednich lat – komentuje Tom Mainelli, dyrektor ds. badań w IDC. Jak dodaje, na dojrzałych rynkach będzie jeszcze rosła sprzedaż tabletów do firm, ale rynek konsumencki zwolni m.in. z uwagi na wysokie nasycenie rynku.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas