PIKE wybrało spoty do kampanii informującej o DVB-T

W ramach kampanii prowadzonej przez Izbę będą pokazywane spoty przygotowane przez Twoją Telewizję Morską z Wejcherowa i Telewizję KarkonoszePlay

Publikacja: 19.10.2012 08:45

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej kampanię informacyjną na temat wdrażania naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T już prowadzi. Jej celem jest uświadomienie Polakom, że całkowita utrata sygnału telewizyjnego po switch-off może spotkać wyłącznie gospodarstwa domowe odbierające tylko naziemną telewizję cyfrową. Zdaniem operatorów kampania prowadzona przez największych nadawców telewizyjnych wspólnie z rządem, może co do tego wprowadzać w błąd.

Spotu, który będą pokazywać operatorzy kablowi i lokalni nadawcy, PIKE poszukiwało poprzez konkurs, jaki zorganizowało w dwóch kategoriach: dla internautów i dla lokalnych telewizji.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić