Reklama
Rozwiń
Reklama

PIKE wybrało spoty do kampanii informującej o DVB-T

W ramach kampanii prowadzonej przez Izbę będą pokazywane spoty przygotowane przez Twoją Telewizję Morską z Wejcherowa i Telewizję KarkonoszePlay

Publikacja: 19.10.2012 08:45

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej kampanię informacyjną na temat wdrażania naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T już prowadzi. Jej celem jest uświadomienie Polakom, że całkowita utrata sygnału telewizyjnego po switch-off może spotkać wyłącznie gospodarstwa domowe odbierające tylko naziemną telewizję cyfrową. Zdaniem operatorów kampania prowadzona przez największych nadawców telewizyjnych wspólnie z rządem, może co do tego wprowadzać w błąd.

Spotu, który będą pokazywać operatorzy kablowi i lokalni nadawcy, PIKE poszukiwało poprzez konkurs, jaki zorganizowało w dwóch kategoriach: dla internautów i dla lokalnych telewizji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - w duecie taniej i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama