Reklama
Rozwiń

PIKE wybrało spoty do kampanii informującej o DVB-T

W ramach kampanii prowadzonej przez Izbę będą pokazywane spoty przygotowane przez Twoją Telewizję Morską z Wejcherowa i Telewizję KarkonoszePlay

Publikacja: 19.10.2012 08:45

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej kampanię informacyjną na temat wdrażania naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T już prowadzi. Jej celem jest uświadomienie Polakom, że całkowita utrata sygnału telewizyjnego po switch-off może spotkać wyłącznie gospodarstwa domowe odbierające tylko naziemną telewizję cyfrową. Zdaniem operatorów kampania prowadzona przez największych nadawców telewizyjnych wspólnie z rządem, może co do tego wprowadzać w błąd.

Spotu, który będą pokazywać operatorzy kablowi i lokalni nadawcy, PIKE poszukiwało poprzez konkurs, jaki zorganizowało w dwóch kategoriach: dla internautów i dla lokalnych telewizji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play