PIKE wybrało spoty do kampanii informującej o DVB-T

W ramach kampanii prowadzonej przez Izbę będą pokazywane spoty przygotowane przez Twoją Telewizję Morską z Wejcherowa i Telewizję KarkonoszePlay

Publikacja: 19.10.2012 08:45

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej kampanię informacyjną na temat wdrażania naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T już prowadzi. Jej celem jest uświadomienie Polakom, że całkowita utrata sygnału telewizyjnego po switch-off może spotkać wyłącznie gospodarstwa domowe odbierające tylko naziemną telewizję cyfrową. Zdaniem operatorów kampania prowadzona przez największych nadawców telewizyjnych wspólnie z rządem, może co do tego wprowadzać w błąd.

Spotu, który będą pokazywać operatorzy kablowi i lokalni nadawcy, PIKE poszukiwało poprzez konkurs, jaki zorganizowało w dwóch kategoriach: dla internautów i dla lokalnych telewizji.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?