Polkomtel od wtorku sprzedaje energię klientom detalicznym [nowe]

Publikacja: 14.04.2014 13:58

Polkomtel, operator sieci Plus poinformował dziś o wprowadzeniu od 15 kwietnia w punktach obsługi klienta telekomu do oferty dla klientów detalicznych energii elektrycznej.Od maja ma być ona dostępna także w punktach sprzedaży Cyfrowego Polsatu. W sumie obejmie 1200 punktów.

W formule przyjętej przez telekomunikacyjnego operatora, w przeciwieństwie do „zasiedziałych” konkurentów, to abonent dokonuje wyboru miesięcznej puli kWh (paczki od 100 kWh do 2000 kWh) uiszcza opłaty za zużytą energię. Umowa  podpisywana będzie na 24 miesiące.

Niewykorzystana energia jest przeliczana na ekwiwalent złotówkowy, odliczany od kolejnej faktury bądź zwracany. Z kolei ewentualna niedopłata doliczana jest do faktury w kolejnym okresie – wynika z komunikatu Polkomtela.

Opłaty za prąd zostały dołączone do programu smartDOM (dla klientów Plusa i/lub Cyfrowego Polsatu), w którym miesięczna opłata obniżona może być o 10 zł, a opłata wynikająca z całego 24-miesięcznego kontraktu – o 240 zł.

Ceny za 1 kWh w taryfie G11 proponowane przez Polkomtel to 0,2940 zł z VAT dla abonentów smartDOM-u i 0,3137 zł z VAT dla gospodarstw domowych poza smartDOM.

Operator podkreśla, że w okresie promocji nie pobiera opłaty handlowej (może ona wynosić kilkadziesiąt złotych w skali roku). Przewagą oferty ma być jej przejrzystość: wiedza ile prądu zużywa się miesięcznie, jedna prosta faktura.

Plus podaje klientom łączną miesięczną płatność (obejmującą również taryfę dystrybutora), bo – jak zapewnia Arkadiusz Majewski, z biura prasowego operatora – „tak naprawdę klientów interesuje ile łącznie zapłacą oraz czy będzie taniej”.

Według Majewskiego, taki sposób prezentacji pozwala ominąć sztuczki niektórych sprzedawców: dopisywanie wysokiej opłaty handlowej przy niskich stawkach, przedstawianie rabatu procentowego od energii czynnej, czy mówienie tylko o oszczędnościach bez podawania realnego rachunku.

Polkomtel, operator sieci Plus poinformował dziś o wprowadzeniu od 15 kwietnia w punktach obsługi klienta telekomu do oferty dla klientów detalicznych energii elektrycznej.Od maja ma być ona dostępna także w punktach sprzedaży Cyfrowego Polsatu. W sumie obejmie 1200 punktów.

W formule przyjętej przez telekomunikacyjnego operatora, w przeciwieństwie do „zasiedziałych” konkurentów, to abonent dokonuje wyboru miesięcznej puli kWh (paczki od 100 kWh do 2000 kWh) uiszcza opłaty za zużytą energię. Umowa  podpisywana będzie na 24 miesiące.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mała Księgowość: sprawdzone rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorców
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?