Reklama

Polkomtel od wtorku sprzedaje energię klientom detalicznym [nowe]

Publikacja: 14.04.2014 13:58

Polkomtel, operator sieci Plus poinformował dziś o wprowadzeniu od 15 kwietnia w punktach obsługi klienta telekomu do oferty dla klientów detalicznych energii elektrycznej.Od maja ma być ona dostępna także w punktach sprzedaży Cyfrowego Polsatu. W sumie obejmie 1200 punktów.

W formule przyjętej przez telekomunikacyjnego operatora, w przeciwieństwie do „zasiedziałych” konkurentów, to abonent dokonuje wyboru miesięcznej puli kWh (paczki od 100 kWh do 2000 kWh) uiszcza opłaty za zużytą energię. Umowa  podpisywana będzie na 24 miesiące.

Niewykorzystana energia jest przeliczana na ekwiwalent złotówkowy, odliczany od kolejnej faktury bądź zwracany. Z kolei ewentualna niedopłata doliczana jest do faktury w kolejnym okresie – wynika z komunikatu Polkomtela.

Opłaty za prąd zostały dołączone do programu smartDOM (dla klientów Plusa i/lub Cyfrowego Polsatu), w którym miesięczna opłata obniżona może być o 10 zł, a opłata wynikająca z całego 24-miesięcznego kontraktu – o 240 zł.

Ceny za 1 kWh w taryfie G11 proponowane przez Polkomtel to 0,2940 zł z VAT dla abonentów smartDOM-u i 0,3137 zł z VAT dla gospodarstw domowych poza smartDOM.

Reklama
Reklama

Operator podkreśla, że w okresie promocji nie pobiera opłaty handlowej (może ona wynosić kilkadziesiąt złotych w skali roku). Przewagą oferty ma być jej przejrzystość: wiedza ile prądu zużywa się miesięcznie, jedna prosta faktura.

Plus podaje klientom łączną miesięczną płatność (obejmującą również taryfę dystrybutora), bo – jak zapewnia Arkadiusz Majewski, z biura prasowego operatora – „tak naprawdę klientów interesuje ile łącznie zapłacą oraz czy będzie taniej”.

Według Majewskiego, taki sposób prezentacji pozwala ominąć sztuczki niektórych sprzedawców: dopisywanie wysokiej opłaty handlowej przy niskich stawkach, przedstawianie rabatu procentowego od energii czynnej, czy mówienie tylko o oszczędnościach bez podawania realnego rachunku.

Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama