Reklama

IAB przeciw wycinaniu reklam

Publikacja: 12.10.2011 16:50

Zrzeszająca polskie firmy działające w internecie organizacja IAB Polska podała, że „z obawą” przyjmuje najnowsze plany operatora telekomunikacyjnego T-Mobile, który pracuje nad rozwiązaniem, umożliwiającym użytkownikom udostępnianego przez T-Mobile internetu trwałą blokadę reklam.

Poinformował o tym publicznie w ubiegłym tygodniu Miroslav Rakowski, prezes PTC (dzisiaj omawiał swój pomysł podczas konferencji Warsaw International Media Summit). Branża internetowa widzi w tym pomyśle szereg problemów, ale głównie zagrożenie dla obecnego modelu finansowania internetu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama