IAB przeciw wycinaniu reklam

Publikacja: 12.10.2011 16:50

Zrzeszająca polskie firmy działające w internecie organizacja IAB Polska podała, że „z obawą” przyjmuje najnowsze plany operatora telekomunikacyjnego T-Mobile, który pracuje nad rozwiązaniem, umożliwiającym użytkownikom udostępnianego przez T-Mobile internetu trwałą blokadę reklam.

Poinformował o tym publicznie w ubiegłym tygodniu Miroslav Rakowski, prezes PTC (dzisiaj omawiał swój pomysł podczas konferencji Warsaw International Media Summit). Branża internetowa widzi w tym pomyśle szereg problemów, ale głównie zagrożenie dla obecnego modelu finansowania internetu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem