IAB przeciw wycinaniu reklam

Publikacja: 12.10.2011 16:50

Zrzeszająca polskie firmy działające w internecie organizacja IAB Polska podała, że „z obawą” przyjmuje najnowsze plany operatora telekomunikacyjnego T-Mobile, który pracuje nad rozwiązaniem, umożliwiającym użytkownikom udostępnianego przez T-Mobile internetu trwałą blokadę reklam.

Poinformował o tym publicznie w ubiegłym tygodniu Miroslav Rakowski, prezes PTC (dzisiaj omawiał swój pomysł podczas konferencji Warsaw International Media Summit). Branża internetowa widzi w tym pomyśle szereg problemów, ale głównie zagrożenie dla obecnego modelu finansowania internetu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką