Wolne łącze w domu frustruje internautów

Publikacja: 14.10.2013 12:36

Niezadowalajacą szybkość szerokopasmowego Internetu w domu (38 proc.) oraz wolniejsze łącze, gdy korzystają z niego także inne urządzenia (27 proc.) to dwa najważniejsze powody niezadowolenia osób korzystających z Internetu w domu. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez OnePoll na zlecenie firmy D-Link na próbie 1500 domowych i biznesowych użytkowników w Europie.

Wśród pozostałych frustrujących czynników znalazły się: niestabilne połączenie (24 proc.), rozładowanie akumulatorów w przenośnych urządzeniach podczas pobierania danych (21 proc.) oraz białe plamy w pokryciu sygnałem sieci Wi-Fi w domu lub ogrodzie (20 proc.).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa