Wolne łącze w domu frustruje internautów

Publikacja: 14.10.2013 12:36

Niezadowalajacą szybkość szerokopasmowego Internetu w domu (38 proc.) oraz wolniejsze łącze, gdy korzystają z niego także inne urządzenia (27 proc.) to dwa najważniejsze powody niezadowolenia osób korzystających z Internetu w domu. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez OnePoll na zlecenie firmy D-Link na próbie 1500 domowych i biznesowych użytkowników w Europie.

Wśród pozostałych frustrujących czynników znalazły się: niestabilne połączenie (24 proc.), rozładowanie akumulatorów w przenośnych urządzeniach podczas pobierania danych (21 proc.) oraz białe plamy w pokryciu sygnałem sieci Wi-Fi w domu lub ogrodzie (20 proc.).

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego